網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
大家唱自己喜歡的西洋歌曲
2023/12/13 04:13:48瀏覽114|回應0|推薦31

西洋歌曲班的組員唱自己喜歡的西洋歌曲

一.托尼·雷尼斯(Tony Renis)Quanto Quanto Quanto (1956 年)  

二.羅尼·多夫 (Ronnie Dove) I really dont want to know 我真的不想知道 (1966年)

三.佩圖拉·克拉克 (Petula Clark) Kiss me goodbye 與我吻別 (1968年)

四.尼爾西達卡(Neil Sedaka)  Oh! Carol Colorized 喔!卡蘿 (1959年) 

五.搖滾麥克合唱團(MLTR)Take me to your heart讓我靠近你的心(吻別英文版) (2004年)

六.卡特·史蒂文斯(Cat Stevens) Morning has broken 黎明 (1971年)

七.約翰丹佛(John denver)

Take me home,country roads 帶我回家,鄉間小路(1971年)

八.克里夫理查德(Cliff Richard)The Young one年輕人(1961年)

九. 比吉斯(Bee Gees)First of May 五月一日(1969年)

When I was small

And Christmas trees were tall

We used to laugh while others used to play

Dont ask me why

But time has passed us by

Someone else moved in from far away

Now we are tall

And Christmas trees are small

And you dont ask the time of day

But you and I

Our love will never die

To kiss and cry, "Come, first of May"

The apple tree that grew for you and me

I watched the apples falling one by one

And I recall the moment of them all

The day I kissed your cheek and you were gone

Now we are tall

And Christmas trees are small

And you dont ask the time of day

But you and I

Our love will never die

To kiss and cry, "Come, first of May"

When I was small

And Christmas trees were tall

Doo-doo-doo-doo-doo-doo-doo-doo-doo

Dont ask me why

But time has passed us by

Someone else moved in from far away

我小的時候

聖誕樹很高

我們曾經笑過,而其他人曾經玩耍過

別問我為什麼

但時間已經從我們身邊流逝

還有人從很遠的地方搬進來

現在我們長高了

而且聖誕樹很小

而且你不會問一天中的時間

但你和我

我們的愛永遠不會消亡

親吻並哭泣,“來吧,五月一日”

為你和我而生長的蘋果樹

我看著蘋果一顆一顆落下

我記得他們所有人的那一刻

那天我親吻你的臉頰而你卻離開了

現在我們長高了

而且聖誕樹很小

而且你不會問一天中的時間

但你和我

我們的愛永遠不會消亡

親吻並哭泣,“來吧,五月一日”

我小的時候

聖誕樹很高

嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟嘟

別問我為什麼

但時間已經從我們身邊流逝

還有人從很遠的地方搬進來

( 休閒生活音樂 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=julian2021&aid=180118569