網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Lost In Paradise
2012/05/12 02:12:45瀏覽104|回應0|推薦0


Lost In Paradise"迷失在天堂”

I've been believing in something so distant
As if I was human
And I've been denying this feeling of hopelessness
In me, in me
我一直認為,在一些那麼遙遠的
如果我是人類
我一直在否認這種絕望的感覺
在我,在我

All the promises I made
Just to let you down
You believed in me, but I'm broken
我所作的所有承諾
只是為了讓你失望
你相信我,但我打破

I have nothing left
And all I feel is this cruel wanting
我沒有留下什麼東西
我覺得這是殘酷的希望

We've been falling for all this time
And now I'm lost in paradise
我們一直在墮落,這次
現在我迷失在天堂

As much as I'd like the past not to exist
It still does
And as much as I'd like to feel like I belong here
I'm just as scared as you
就像我想過去不存在
仍然
我想我屬於這裡。
我只是在嚇你

I have nothing left
And all I feel is this cruel wanting
我沒有留下什麼東西
我覺得這是殘酷的希望

We've been falling for all this time
And now I'm lost in paradise
我們一直在墮落,這次
現在我迷失在天堂

Run away, run away
One day we won't feel this pain anymore
逃掉,逃掉
有一天,我們不會感到疼痛了

Take it all away
Shadows of you
Cause they won't let me go
全部帶走
你的陰影
因為他們不會讓我走

Until I have nothing left
And all I feel is this cruel wanting
直到我一無所有
我覺得這是殘酷的希望

We've been falling for all this time
And now I'm lost in paradise
We've been falling for all this time
And now I'm lost in paradise
我們一直在墮落,這次
現在我迷失在天堂

Alone, and lost in paradise
孤獨,迷失在天堂
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6445786