網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Call Me When You're Sober
2011/09/16 15:13:40瀏覽136|回應0|推薦1


Call Me When You're Sober
“告訴我,當你清醒”

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.
不要對我哭。
如果你愛我,
你會在這裡與我。
你要我,
快來找我。
下定決心。
Should I let you fall?
Lose it all?
So maybe you can remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves .
And I'm sick of the lie,
And you're too late.
如果我讓你跌入愛河?
失去這一切?
因此,也許你能記住自己。
跟不上相信,
我們只是自欺欺人。
而且我生病是謊言,
且你來得太晚了。
Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.
不要對我哭。
如果你愛我,
你會在這裡與我。
你要我,
快來找我。
下定決心。
Couldn't take the blame.
Sick with shame.
Must be exhausting to lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded.
You can't play the victim this time,
And you're too late.
無法承擔責任。
自私的生病。
必須用盡失去自己的遊戲。
自私怨恨,
難怪你厭倦。
這個時候你不可以玩弄被害人,
且你來得太晚了。
Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.
不要對我哭。
如果你愛我,
你會在這裡與我。
你要我,
快來找我。
下定決心。
You never call me when you're sober.
You only want it cause it's over,
It's over.
你永遠不叫我當你清醒。
你只希望會導致結束,
結束了。
How could I have burned paradise?
How could I - you were never mine.
我怎麼會燒毀伊甸園?
我怎麼能 - 你從來不在意的。
So don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
Don't lie to me,
Just get your things.
I've made up your mind. 
所以,不要對我哭。
如果你愛我,
你會在這裡與我。
不要騙我,
只要得到你的東西。
我下定決心。
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5646076