網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
GOOD ENOUGH -EVANESCENCE
2011/04/14 01:23:50瀏覽334|回應0|推薦1
感覺很奇幻的MV,跟她的獨特嗓音真是惟美的搭配

由埋下種子般的老舊相片開始,場景的變化很豐富

Under your spell again 
I can't say no to you 
crave my heart and its bleeding in your hand 
I can't say no to you 
你的咒語再次下
我不能說你沒有
我的心渴望你的手出血
我不能說你沒有
Shouldn't let you torture me so sweetly 
now I can't let go of this dream 
I can't breathe but I feel 
不應該讓你折磨我這麼甜蜜
現在我不能放棄這個夢想
但我覺得,我不能呼吸
Good enough 
I feel good enough for you 
夠好了
我感覺足以讓你很好,
Drink up sweet decadence 
I can't say no to you 
and I've completely lost myself and I don't mind 
I can't say no to you 
喝起來甜甜的頹廢
我不能說你沒有
我已經完全迷失了自我,我不介意
我不能說你沒有
Shouldn't let you conquer me completely 
now I can't let go of this dream 
can't believe that I feel 
不應該讓你完全征服我
現在我不能放棄這個夢想
我覺得,真不敢相信
Good enough 
I feel good enough 
its been such a long time coming, but I feel good 
夠好了
我覺得夠好了
這麼長的時間來到,但我感覺很好
and I'm still waiting for the rain to fall 
pour real life down on me 
cause I can't hold on to anything this good 
enough 
am I good enough 
for you to love me too? 
而我仍然在等待雨水下降
現實生活中傾注在我身上
因為我不能堅持到這個好東西
我夠好
你要愛我嗎?
so take care what you ask of me 
cause I can't say no
所以你要小心問我
因為我不能說不

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5088140