網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Imaginary虛幻
2010/06/12 19:20:08瀏覽352|回應0|推薦1





"Imaginary"“虛幻”






Swallowed up in the sound of my screaming吞噬了我的尖叫聲

Cannot cease for the fear of silent nights不能停止的恐懼沉默夜

Oh how I long for the deep sleep dreaming哦,我多麼渴望深沉睡眠做夢

The goddess of imaginary light虛幻光之女神



In my field of paper flowers在這個領域的紙花

And candy clouds of lullaby雲和糖果的催眠曲

I lie inside myself for hours我躺在自己的時間內

And watch my purple sky fly over me觀看我的紫色天空
飛過我



I linger in the doorway本人徘徊在門口

Of alarm clock screaming鬧鐘尖叫

Monsters calling my name怪獸叫我的名字 

Let me stay讓我留

Where the wind will whisper to me凡風對我耳語

Where the raindrops
雨點


As they're falling tell a story由於他們陷落於講一個故事


If you need to leave the world you live in如果你需要離開你生活在的世界,

Lay your head down and stay a while把你的頭部放下,保持一段時間

Though you may not remember dreaming雖然你可能不記得在做夢

Something waits for you to breathe again某東西等待再呼吸一次


In my field of paper flowers在這個領域的紙花

And candy clouds of lullaby雲和糖果的催眠曲

I lie inside myself for hours我躺在自己的時間


And watch my purple sky fly over me

觀看我的紫色天空飛過我
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4122674