網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Evanescence - Sweet Sacrifice
2011/04/19 09:43:11瀏覽244|回應0|推薦0


It's true, we're all a little insane
But it's so clear now that I am unchained
這是真的,我們都有些瘋狂
它是如此清楚,我解放了

Fear is only in our minds
Taking over all the time
Fear is only in our minds,
But it's taking over all the time
恐懼只是在我們的腦海
接管所有的時間
恐懼只是在我們的腦海
但它接管所有的時間
You poor, sweet, innocent thing
Dry your eyes and testify
You know you live to break me -- don't deny,
Sweet sacrifice
你這個可憐的,甜蜜的,無辜的
擦乾你的眼睛和作證
你知道你生為破壞我 -別否認
甜蜜犧牲

One day, I'm gonna forget your name
And one sweet day, you're gonna drown in my lost pain
有一天,我會忘記你的名字
和一個甜蜜的一天,你會淹沒在我失去的痛苦

Fear is only in our minds
Taking over all the time
Fear is only in our minds,
But its taking over all the time
恐懼只是在我們的腦海
接管所有的時間
恐懼只是在我們的腦海
但其接管所有的時間
You poor, sweet, innocent thing
Dry your eyes and testify
And oh, you love to hate me don't you, honey?
I'm your sacrifice...
你這個可憐的,甜蜜的,無辜的
擦乾你的眼睛和作證
噢,你愛去恨我不是嗎?,親愛的?
我是你的犧牲 ...
[I dream in darkness
I sleep to die
Erase the silence
Erase my life]
[的夢想在黑暗中
我睡到死
擦去沉默
抹去我的生活]

Do you wonder why you hate? [Our burning ashes]
[Blacken the day]
Are you still too weak to survive your mistakes? [A world of nothingness]
[Blow me away]
想知道你為什麼討厭嗎 [我們的燃燒灰燼]
[變黑的天]
還太薄弱你生存的錯誤 [虛無的世界]
[打擊離開]

You poor, sweet, innocent thing
Dry your eyes and testify
You know you live to break me -- don't deny,
Sweet sacrifice
你這個可憐的,甜蜜的,無辜的
擦乾你的眼睛和作證
你知道你生為破壞我 -別否認
甜蜜犧牲





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5110874