網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
The Bunny The Bear-So Smooth So Appealing如此順利如此吸引人
2011/12/01 01:16:14瀏覽102|回應0|推薦0

The Bunny The Bear-So Smooth So Appealing如此順利如此吸引人

Let me see the eyes of redemption.讓我看看救贖的眼睛。

Here comes the fire...下面來的火... ...

My darling, forgive me for giving up too early.親愛的,原諒我放棄還為時過早。
The times have kept us apart.時代,我們除了保持。
I guess now, we'll find out just how far we can take this.現在我想,我們會發現走多遠,我們可以利用這個。

Breath just to start.吐息剛剛開始。
Swallow it now.現在吞下它。

The common dilemma.共同的困境。
A black hole of existence.一個黑洞的存在。
The state of mind that left me in this room for hours...的心態,我在這房間幾個小時......

wondering where the time went, spent biting your hips不知道時間的推移,過度咬你的臀部
spent emotionless in dust.在灰塵中度過感情的。
around the breeze I bend and tarnish,我周圍的微風彎曲和玷污,
I knew... I knew... I wish I knew.我知道......我知道......我希望我知道。

So smooth...this thrill... follow your heart.如此順利......這驚險...跟隨你的心。

Swallow it now.現在吞下它。

I guess now, we found out...現在我想,我們發現了......
Just how far we could take this.這麼遠,我們可以利用這個。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5887578