網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
The Bunny The Bear- What Shade We Make我們做出什麼樣的光影
2011/12/01 00:55:09瀏覽81|回應0|推薦1


The Bunny The Bear- "What Shade We Make"我們做出什麼樣的光影”

And I've never fallen, so fast我從來沒有下降,那麼快
In this case, its apparent that polar opposites attract在這種情況下,其明顯對立的兩極吸引
and Ive been so lost, so wrong我如此的迷失,所以錯誤
But then you came along, then you came along但你走過來,然後你來一起
Soon you'll see, my baby很快你就會看到,我的寶貝
......I run to you, not walk, I run to you......我跑向你,你不能走,我跑向你
I run to you我跑向你
I run to you我跑向你
I run to you我跑向你
I run to you我跑向你
For years, I've hid my feelings and my fears多年來,我躲在自己的感受和我的恐懼
And pill bottles, chemicals, and chronic smoke?藥瓶,化工,和慢性病煙霧?
I wanna see, my true colors我想看看,我的真實色彩
I wanna see your true colors我想看看,你的真實色彩
Let's blend them together, and see what shade we make讓我們的混合在一起,看看我們做出什麼樣的光影
We make...我們做......
Let's see what shade we make, what shade we make看看我們做出什麼樣的光影,我們做出什麼樣的光影
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5887531