網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Breaking Benjamin --/Rain\--
2009/12/01 10:08:07瀏覽635|回應0|推薦2
Take a photograph, 照個相, 
It'll be the last, 這將是最後一次, 
Not a dollar or a crowd could ever keep me here, 不是美元或人群使我在這裡, 

I don't have a past 我沒有一個過去 
I just have a chance, 我只是有機會, 
Not a family or honest plea remains to say, 沒有一個家庭或誠實認罪的去說, 

Rain rain go away, 雨 雨消失一方, 
Come again another day,某一天 再一次, 
All the world is waiting for the sun. 全世界都在等待太陽。 

Is it you I want, 難道你我想要的, 
Or just the notion 僅僅是概念 
Of a heart to wrap around so I can find my way around 包紮心的周圍,這樣我就可以找到屬於我的範圍 

Safe to say from here, 可以說從這裡, 
Your getting closer now, 你現在越來越近, 
We are never sad cause we are not allowed to be 我們從來不悲傷的,因為我們不准 

Rain rain go away, 雨 雨消失一方, 
Come again another day, 某一天 再一次 
All the world is waiting for the sun. 全世界都在等待太陽。 

Rain rain go away, 雨 雨消失一方, 
Come again another day, 某一天 再一次 
All the world is waiting for the sun. 全世界都在等待太陽。 

To lie here under you, 躺在你的底下這裡, 
Is all that I could ever do, 這一切,我都願意做, 
To lie here under you is all, 躺在你的底下這裡是全部, 
To lie here under you is all that i could ever do, 躺在你的底下這裡,這一切,我都願意做, 
To lie here under you is all, 躺在你的底下這裡是全部, 

Rain rain go away, 雨 雨消失一方, 
Come again another day, 某一天 再一次 
All the world is waiting for the sun. 全世界都在等待太陽。 

Rain rain go away, 雨 雨消失一方, 
Come again another day, 某一天 再一次 
All the world is waiting for the sun, 全世界都在等待太陽。 
All the world is waiting for the sun, 全世界都在等待太陽。 
All the world is waiting for the sun.全世界都在等待太陽。 

lyrics Form the http://www.lyrics007.com 

我很喜歡這首歌,抒情歌,可惜沒在下雨了,我覺得雨天聽比較有感覺

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3547686