網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
a-ha----You Are The One
2011/06/25 00:02:35瀏覽943|回應0|推薦7

這是a-ha第三張專輯"Stay On These Roads"中的作品。
如陽光般燦爛的旋律與歌聲,傳達著濃濃的愛意,
沒有十足把握的告白,企盼著女孩的青睞。

委婉含蓄中,蘊含著熱切的情懷,
是一首浪漫而甜美的歌曲。



You are the one who has done me
Guess you knew from the start
I call again, but theres no one in
Dont know where, with whom youve been
妳就是那個曾經欺騙過我的人,
我想,打從一開始妳就明白一切。
我再次呼喊,卻看不見任何人,
不知道妳曾和誰在一起。

But I do
Love you
Anyway you want me to
然而我是真的愛妳,
無論妳要我做什麼,我都願意。

You are the one...now the state Im in!
Catching you was so hard
I fought for you, did you let me win!?
Dont even care, dont care
Where Ive been
妳就是我所喜歡的人,
要追上妳真的很難,
我為妳而戰,妳會選擇我嗎?
不要在意我曾經身在何處。

But I do
Love you
Anyway you want me to
然而我是真的愛妳,
無論妳要我做什麼,我都願意。

Ive done all I can do
All the letters...Ive sent through
Put my life in the palms of your hands
Maybe now you can see

That its got to be me
But if you leave me
Ill understand, yeah
If you leave me, Ill understand
我盡我所能去做。
所有我曾寄出的信,
將我的生命放進妳的手心。
或許妳能看見我,
然而若是妳離開我,
我將能理解。

You are the one who has done me
Guess you knew from the start
I call a friend, but theres no one in
Catching you is so hard
You are the one!
妳就是那個曾欺騙過我的人,
我想,打從一開始妳就明白一切。
我呼喚朋友,卻看不見任何人,
要追上妳真的很難,
妳就是我所喜歡的人。
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=5302368