網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Linkin Park-No More Sorrow不再悲傷
2012/10/31 11:08:49瀏覽3258|回應0|推薦0

下面是無MLP音樂

Linkin Park(聯合公園) 

No More Sorrow不再悲傷


Are you lost, in your lies
Do you tell yourself I don't realize
Your crusade's a disguise
Replace freedom with fear you trade money for lives
I'm aware of what you've done
你迷路了,在你的謊言,你告訴自己,我沒有意識到您的討伐是個偽裝

與恐懼交的自由和你金交易生活

我知道你做了什麼

[Chorus]
No, no more sorrow
I've paid for your mistakes
Your, time is borrowed
Your, time has come to be replaced
[合唱]不,沒有更多的悲傷。我為你的錯誤付出代價

你的時間是借來的

你的時間逐漸被取代


I see pain, I see need
I see liars and thieves abused power with greed
I had hope, I believed
But I began to think that I've been decieved
You will pay for what you've done

我看到痛苦,我看到需要
我看到騙子和小偷濫用職權與貪婪
我相信,我有希望,
但我開始覺得,我一直被蒙在鼓底
您將要為你做了什麼付出代價


[Chorus]
No, no more sorrow
I've paid for your mistakes
Your, time is borrowed
Your time has come to be replaced

[合唱]不,沒有更多的悲傷。我為你的錯誤付出代價

你的時間是借來的

你的時間逐漸被取代


Thieves and hypocrites
Thieves and hypocrites
Thieves and hypocrites
小偷和偽君子X3

[Chorus]
Your, your time is borrowed
Your time has come to be re~replaced
No, no more sorrow
I've paid for your mistakes
Your, time is borrowed
Your time has come to be re~replaced

[合唱]

你的時間是借來的你的時間逐漸被取代

不,沒有更多的悲傷。

我為你的錯誤付出代價

你的時間是借來的

你的時間逐漸被取代


Your time has come to be re~replaced
Your time has come to be re~replaced ...

你的時間逐漸被取代X2

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=7001678