網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
等待結束
2010/10/11 10:37:56瀏覽352|回應0|推薦2

Linkin Park Waiting For The End lyrics

This is not the end這不是結束
This is not the beginning這不是開始
Just a voice like a riot只是聲音就像一場騷亂
Rocking every revision修正每個搖擺
But you listen to the tone但你聽音調
And the violent rhythm和暴力的節奏
Though the words sound steady雖然說聽起來穩定
Something emptys within em某些空虛新興的東西

We say yeah我們說耶

With fists flying up in the air用拳頭在空中飛行
Like we’re holding onto something that’s invisible there如同我們堅持看不見的東西存在
Cuz we’re living at the mercy of the pain and the fear因為我們是生活在憐憫的痛苦和恐懼
Until we dead it forget it直到我們死了忘了
Let it all disappear讓這一切消失

Waiting for the end to come等待最後來
Wishing I had strenght to stand希望我有力量去承受
This is not what I had planned這不是我的計劃
It’s out of my control這是我情不自禁

Flying at the speed of light光速的飛行
Thoughts were spinning in my head思緒在我腦海中轉動
So many things were left unsaid因此,許多事情沒說
It’s hard to let you go這很難讓你走

I know what it takes to move on我知道如何才能繼續前進
I know how it feels to lie我知道說謊是什麼感覺
All I wanna do is trade this life for something new我想要做的就是這輩子新的東西
Holding on to what I haven’t got抱著我沒有都什麼

Sitting in an empty room在空蕩盪的房間

Linkin Park Waiting For The End lyrics(歌詞) found on http://www.directlyrics.com/linkin-park-waiting-for-the-end-lyrics.html

Trying to forget the past嘗試忘了過去
This was never meant to last這絕不是最後
I wish it wasn’t so我希望不是這樣

What was left when that fire was gone是什麼時候那團火消失了的
I thought it felt right but that right was wrong我認為它認為正確的,但這是錯誤的
All caught up in the eye of the storm全都被風暴之眼抓上去
And trying to figure out what it’s like moving on並試圖找出向上移動是什麼滋味

And I don’t even know what kind of things I said而且我甚至不知道什麼樣的事情,我說
My mouth kept moving and my mind went dead我嘴裡不停移動,我的腦子裡死亡
Picking up those pieces now where to begin現在撿起那片段從哪裡開始
The hardest part of ending is starting again最難的部分是結束的重新開始

All I wanna do is trade this life for something new我想要做的就是這輩子新的東西
Holding on to what I haven’t got抱著我沒有都什麼

This is not the end這不是結束
This is not the beginning這不是開始
Just a voice like a riot只是聲音就像一場騷亂
Rocking every revision修正每個搖擺
But you listen to the tone只是聲音就像一場騷亂
And the violent rhythm和暴力的節奏
Though the words sound steady雖然說聽起來穩定
Something emptys within em某些空虛新興的東西

We say yeah我們說耶

With fists flying up in the air光速的飛行
Like we’re holding onto something that’s invisible there如同我們堅持的東西是看不見的存在
Cuz we’re living at the mercy of the pain and the fear因我們是生活在憐憫的痛苦和恐懼
Until we dead it forget it直到我們死了忘了
Let it all disappear讓一切消失


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4489000