網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
You’ve got a friend
2005/08/10 19:54:09瀏覽940|回應13|推薦21

給阿菊

祝你生日快樂

祝你情人節快樂

如果,你想找個伴──

希望那個幸運的人快出現。

如果,你想找個朋友──

算我們運氣好,彼此找到。 

你是一個美麗的生命,

世界因為有你充滿生氣。

我很幸運的認識妳,

你教我珍惜愛,珍惜緣分,

你教我珍惜時間,珍惜機緣,

分分秒秒勇敢誠懇的真心去愛。

我一向喜歡這首歌,

在你的生日和情人節,送給你,

讓你知道你不會再孤獨,

因為你有我這個朋友,

還有其他很多很多被你感動的朋友───

by Carole King James Taylor 

Album: Tapestry

When you're down and troubled
And you need a helping hand
And nothing, whoa nothing is going right.
Close your eyes and think of me
And soon i will be there
To brighten up even your darkest nights.

You just call out my name,
And you know whereever i am
I'll come running, oh yeah baby
To see you again.
Winter, spring, summer, or fall,
All you have to do is call
And i'll be there, yeah, yeah, yeah.
You've got a friend.

If the sky above you
Should turn dark and full of clouds
And that old north wind should begin to blow
Keep your head together and call my name out loud
And soon i will be knocking upon your door.
You just call out my name and you know where ever i am
I'll come running to see you again.

Winter, spring, summer or fall
All you got to do is call
And i'll be there, yeah, yeah, yeah.

Hey, ain't it good to know that you've got a friend?
People can be so cold.
They'll hurt you and desert you.
Well they'll take your soul if you let them.
Oh yeah, but don't you let them.

You just call out my name and you know wherever i am
I'll come running to see you again.
Oh babe, don't you know that,
Winter spring summer or fall,
Hey now, all you've got to do is call.
Lord, i'll be there, yes i will.
You've got a friend.
You've got a friend.
Ain't it good to know you've got a friend.
Ain't it good to know you've got a friend.
You've got a friend.

補:

如果我可以寫出千分之一我對你的愛和感動,

我早就出書成名了。

尤其,最近心到聲帶的管道哽咽,

失去很多聲音,

你只好接受我小小誠心的祝福,

聊表心意。

付贈路上撿到帥哥相片一張。

快,口水流出來了啊。

 

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=QContinuum&aid=42000

 回應文章 頁/共 2 頁  回應文章第一頁 回應文章上一頁 回應文章下一頁 回應文章最後一頁

桑琦
等級:8
留言加入好友
happy birthday to you
2005/08/11 12:45
happy birthday to 阿菊

捏捏
等級:8
留言加入好友
祝福
2005/08/11 12:25

祝福大家, 友誼長存

友情就像花苗,要去珍惜

也要花心思, 培養。

阿菊

生日快樂,找到幸福!



毛球
等級:7
留言加入好友
我比較適合偷偷摸摸........
2005/08/11 09:04

我習慣生活在陰暗的角落...............


阿菊
等級:8
留言加入好友
哇~祝壽
2005/08/10 23:33

祝壽~

好像偶粉老了

嗯...我女兒每天幫我加一歲的年紀

我現在是人瑞了


QContinuum
等級:7
留言加入好友
大家一起來,
2005/08/10 23:26

為阿菊祝壽。

請到阿菊網誌為他祝福。


QContinuum
等級:7
留言加入好友
偷看幹嗎?
2005/08/10 23:21
你也說上兩句,替阿菊祝壽。

馮小飆和把拔馬麻
等級:8
留言加入好友
我雖然不認識阿菊
2005/08/10 23:16

我雖然不認識阿菊,

但是我也要祝福你生日快樂

身體健康 永遠幸福



毛球
等級:7
留言加入好友
這個時候..............
2005/08/10 23:11

閒雜人等在旁邊偷看就好....................


QContinuum
等級:7
留言加入好友
我也流淚喔~~
2005/08/10 22:22

不是賺你的熱淚,我寫的時候,也留下幾滴傷心淚。

阿菊,好好過日,以後不要再受苦了,要受苦也是少少一點就好。

這是我對上天的祈禱。

別哭了,開心點。

明天再打吧,我又要去修老大的眼鏡了。又被阿元弄壞了。


阿菊
等級:8
留言加入好友
現在無法讓你call我
2005/08/10 22:07

現在無法讓你call我

因為我說不出話來

女兒在旁問我:你為什麼哭~

啊,就是愛哭啊....

頁/共 2 頁  回應文第一頁 回應文章上一頁 回應文章下一頁 回應文章最後一頁