網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Slideshow Sleeping Sun
2012/09/14 12:26:45瀏覽172|回應0|推薦0


The sun is sleeping quietly

Once upon a century

Wistful oceans calm and red

Ardent caresses laid to rest


太陽靜靜的睡著

從一個世紀前

渴望平靜海洋和紅色

熾熱的愛安撫安息


For my dreams I hold my life

For wishes I behold my nights

The truth at the end of time

Losing faith makes a crime


我的夢想,我認為我的生活

希望我看見我的夜晚

在時間的盡頭的真相

失去信心,使得犯罪


I wish for this night time 

to last for a life-time

The darkness around me

Shores of a solar sea

Oh how I wish to go down with the sun

Sleeping

Weeping

With you


我希望這天晚上的時間

持續生命週期

我周圍的黑暗

岸邊的太陽入海

哦,我多麼希望與太陽下去

睡眠

哭泣

和你在一起



Sorrow has a human heart

From my god it will depart

I'd sail before a thousand moons

Never finding where to go


悲傷擁有的人類的心

它會離開我的神

,我起航前一千個月亮

從來沒有發現到哪裡去了


Two hundred twenty-two days of light

Will be desired by a night

A moment for the poet's play

Until there's nothing left to say


兩百二十二日光


將期望的由一個晚上

片刻,對於詩人的即時發揮

直到有沒什麼可說的



I wish for this night-time to last for a lifetime

The darkness around me

Shores of a solar sea

Oh how I wish to go down with the sun

Sleeping

Weeping

With you


我希望這天晚上的時間

持續生命週期

我周圍的黑暗

岸邊的太陽入海

哦,我多麼希望與太陽下去

睡眠

哭泣

和你在一起



I wish for this night-time to last for a lifetime

The darkness around me

Shores of a solar sea

Oh how I wish to go down with the sun

Sleeping

Weeping

With you....


我希望這天晚上的時間

持續生命週期

我周圍的黑暗

岸邊的太陽入海

哦,我多麼希望與太陽下去

睡眠

哭泣

和你在一起....

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6854362