網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
NIGHTWISH - Nemo
2010/01/15 15:21:47瀏覽516|回應0|推薦0

稍帶點黑暗的搖滾樂MV呢
節奏輕快,聽起來很棒
This is me for forever
One of the lost ones
The one without a name
Without an honest heart as compass
這是我的永遠
其中一個丟失的
一個沒有名字
如果沒有一個誠實的心,如羅盤

This is me for forever
One without a name
These lines the last endeavor
To find the missing lifeline
這是我的永遠
一個沒有名字
這些行動的最後努力
為了找到失踪的生命線

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart 
Lost in the dark
For hope I'd give my everything
噢,我想怎樣
對於舒緩雨
我只想再是夢想
我的愛心
迷失在黑暗中
對於希望我給我的一切

My flower
Withered between
The pages two and three
The once and forever bloom gone with my sins
我的花
枯木之間
在第二和第三頁
在一次與永遠盛開了我的罪

Walk the dark path 
Sleep with angels
Call the past for help
Touch me with your love
And reveal to me my true name
走在黑暗的道路
睡眠與天使
過去呼籲幫助
觸摸我與你的愛
我和我透露真實姓名

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart 
Lost in the dark
For hope I'd give my everything
噢,我想怎樣
對於舒緩雨
我只想再是夢想
我的愛心
迷失在黑暗中
對於希望我給我的一切

Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name for evermore
噢,我想怎樣
對於舒緩雨
噢,我想怎樣的夢想又
一勞永逸
和所有曾經
尼莫我的名字為永遠更多

Nemo sailing home
Nemo letting go
尼莫航行家
尼莫放手

Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart 
Lost in the dark
For hope I'd give my everything
噢,我想怎樣
對於舒緩雨
我只想再是夢想
我的愛心
迷失在黑暗中
對於希望我給我的一切

Oh how I wish
For soothing rain
Oh how I wish to dream again
Once and for all
And all for once
Nemo my name for evermore
噢,我想怎樣
對於舒緩雨
噢,我想怎樣的夢想又
一勞永逸
和所有曾經
尼莫我的名字為永遠更多

Nemo my name for evermore 
尼莫我的名字為永遠更多
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3689845