網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Nightwish - Wish I Had An Angel (movie version)
2010/01/15 15:37:08瀏覽511|回應0|推薦1
features excerpts from the movie "Alone In The Dark". 
功能摘錄電影“鬼屋魔影”。
I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
tonight
我希望我有一個天使
一會兒愛
我希望我有你的天使
今晚

Deep into a dying day
I took a step outside an innocent heart
Prepare to hate me fall when I may
This night will hurt you like never before
深入垂死的一天
我帶了一步一個無辜的心外
恨我準備秋天的時候我可能
這個夜晚會傷害你前所未有

Old loves they die hard
Old lies they die harder
老愛他們難改
舊謊言死更難

I wish I had an angel
For one moment of love
I wish I had your angel
Your Virgin Mary undone
I`m in love with my lust
Burning angelwings to dust
I wish I had your angel tonight
我希望我有一個天使
一會兒愛
我希望我有你的天使
您的聖母撤消
我`愛上了我的慾望
燃燒 天使羽翼灰塵
我希望我今晚你的天使

I`m going down so frail 'n cruel
Drunken disguise changes all the rules
我`下降,使體弱'不殘忍
醉酒掩飾所有的規則變化

Old loves...
老愛 ...
I Wish...
但願 ...
Greatest thrill
Not to kill
But to have the prize of the night
Hypocrite
Wannabe friend
13th disciple who betrayed me for nothing!
最大的刺激
不要殺
但是,有獎金的夜晚
偽君子
崇拜者的朋友
13弟子誰背叛了我的什麼!

Last dance, first kiss
Your touch my bliss
Beauty always comes with dark thoughts
最後舞蹈,第一個吻
你動我的幸福
美麗總是與黑暗的思考

I wish... 我想...
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3689894