網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Muse- Starlight
2012/03/12 23:30:50瀏覽168|回應0|推薦0
"Starlight"“星光”
 
純音樂
 
MV
 
Far away遠離
This ship is taking me far away正在帶遠離
Far away from the memories遠離記憶
Of the people who care if I live or die如果人們關心,我是死是活

Starlight星光
I will be chasing the starlight我將追逐星光
Until the end of my life直到我的生命結束
I don't know if it's worth it anymore我不知道它是否值得

Hold you in my arms抱在懷裡
I just wanted to hold我只是想抱
You in my arms你在我懷裡

My life我的生活
You electrify my life您將生活通電
Let's conspire to ignite合謀點燃
All the souls that would die just to feel alive所有的靈魂會死只是去感覺活著
 
But I'll never let you go我永遠不會讓你走
If you promised not to fade away如果你答應消逝
Never fade away永不消逝

Our hopes and expectations我們的希望期望
Black holes and revelations黑洞與啟示
Our hopes and expectations我們的希望期望
Black holes and revelations黑洞與啟示

Hold you in my arms抱在懷裡
I just wanted to hold我只是想抱
You in my arms你在我懷裡
 
Far away遠離
This ship is taking me far away正在帶遠離
Far away from the memories遠離記憶
Of the people who care if I live or die如果人們關心,我是死是活
 
But I'll never let you go我永遠不會讓你走
If you promised not to fade away如果你答應消逝
Never fade away永不消逝
 
Our hopes and expectations我們的希望期望
Black holes and revelations黑洞與啟示
Our hopes and expectations我們的希望期望
Black holes and revelations黑洞與啟示
 
Hold you in my arms抱在懷裡
I just wanted to hold我只是想抱
You in my arms你在我懷裡
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6205839