網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Within Temptation - Stand My Ground
2011/05/05 20:06:54瀏覽442|回應0|推薦0



I can see
When you stay low nothing happens
Does it feel right?
我可以看到
當你低姿態什麼都不會發生
是否覺得這對?

Late at night
Things I thought I put behind me
Haunt my mind
深夜
我曾經以為我把糾結著我的心靈拋諸我身後

I just know there's no escape
Now once it sets its eyes on you
But I won't run,
Have to stare it in the eye
我只知道有沒有逃脫
現在一旦它將會在你的眼睛
但我不會跑,
要凝視它的眼睛
[Chorus:]
Stand my ground, I won't give in
No more denying, I've got to face it
Won't close my eyes and hide the truth inside
If I don't make it, someone else will
Stand my ground
[合唱:]
堅持我的立場,我不會屈服
沒有更多的否定,我必須面對它
不會關閉我的眼睛,隱藏裡面的真相
如果我不做,別人會
堅持我的立場
It's all around
Getting stronger, coming closer
Into my world
這在各地
越來越強,越來越近了
進入我的世界

I can feel
That it's time for me to face it
Can I take it?
我能感覺到
是時候讓我去面對它
我能收回嗎?

Though this might just be the ending
Of the life I held so dear
But I won't run,
There's no turning back from here
雖然這可能只是結局
我的生命如此寶貴舉行
但我不會逃避,
沒有回頭路可走,從這裡
[Chorus]
[合唱]

All I know for sure is I'm trying
I will always stand my ground
我只知道肯定是我正在嘗試
我會永遠站在我的立場
Stand my ground, I won't give in (I won't give in)
I won't give up (I won't give up)
no more denying, I got to face it
won't close my eyes and hide the truth inside
if I don't make it, someone else will
堅持我的立場,我不會放棄(我不會放棄中)
我不會放棄(我不會放棄)
沒有更多的否認,我必須面對它
不會關閉我的眼睛,隱藏裡面的真相
如果我不做,別人會
Stand my ground, I won't give in
no more denying, I got to face it
won't close my eyes and hide the truth inside
if I don't make it, someone else will
stand my ground
堅持我的立場,我不會屈服
沒有更多的否認,我必須面對它
不會關閉我的眼睛,隱藏裡面的真相
如果我不做,別人會
站在我的立場
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5175100