網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Memories
2009/12/25 10:07:07瀏覽535|回應0|推薦1

album: The Silent Force (2004)專輯:無聲的部隊(2004)
album: An Acoustic Night At The Theatre專輯:一個聲之夜劇場
album: Black Symphony專輯:黑交響曲

In this world you tried 在這個世界裡,你嘗試
not leaving me alone behind. 不是把我一個人留在後面。
There's no other way. 還有沒有別的辦法。
I prayed to the gods let him stay. 我祈禱神讓他留下。
The memories ease the pain inside, 在減輕記憶裡的痛苦,
now I know why. 現在我知道為什麼。

All of my memories keep you near. 我所有的回憶讓你靠近。
In silent moments imagine you here. 在沉默的時刻,想像你在這裡。
All of my memories keep you near. 我所有的回憶讓你靠近。
Your silent whispers, silent tears. 你的沉默小聲,無聲的眼淚。

Made me promise I'd try 使我承諾我會嘗試
to find my way back in this life. 找到我的方式再次在此生活。
I hope there is a way 我希望有一種方法
to give me a sign you're ok. 給我你的信號確定。
Reminds me again it's worth it all 我再次想起這值得所有
so I can go on. 這樣我就可以繼續下去。

All of my memories keep you near. 我所有的回憶讓你靠近。
In silent moments imagine you here. 在沉默的時刻,想像你在這裡。
All of my memories keep you near. 我所有的回憶讓你靠近。
Your silent whispers, silent tears. 你的沉默小聲,無聲的眼淚。

Together in all these memories 在所有這些共同的記憶
I see your smile. 我看到你的微笑。
All the memories I hold dear. 所有的回憶我所珍視的。
Darling, you know I will love you 親愛的,你知道我愛你
until the end of time. 到最後的時間。

All of my memories keep you near. 我所有的回憶讓你靠近。
In silent moments imagine you here. 在沉默的時刻,想像你在這裡。
All of my memories keep you near. 我所有的回憶讓你靠近。
Your silent whispers, silent tears. 你的沉默小聲,無聲的眼淚。

All of my memories....我所有的回憶 ....
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3621447