網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Within Temptation - Blue Eyes HD
2009/12/26 10:01:14瀏覽468|回應0|推薦0


Blue Eyes藍眼睛



Blue eyes just smile to the world藍眼睛只向世界微笑

Full of dreams and with fascination充滿夢想和魅力

Too soon she saw that her hands were chained and pulled without any freedom太早她看到她的手被拴著並沒有任何自由

It's always the same, they fear no way out它總是相同的,他們擔心沒有出路

I cannot break it我不能打破它

I can take it no more能接受



It's burning me up inside是我在裡面燃燒

Lost all my tears, can't cry失去了所有的我的眼淚,不能哭

No reason, no meaning沒有理由,沒有意義

Just hatred只要仇恨

No matter how hard I try不管我再怎麼努力

You fear the beast inside你怕裡面的野獸

It's growing, it's waiting它的增長,這是等待

Just to hurt you只是為了傷害你



This heart was hurt by the light and這心受傷的光

I see your world that tries to deny us我看到你的世界,它試圖剝奪我們

Now everything that I love has died or has been shattered to pieces現在一切,我愛已去世或破壞成碎片

It's always the same, they fear no way out這總是相同的,他們擔心沒有出路

I cannot break it我不能打破它

I can take it no more能接受



It's burning me up inside是我在裡面燃燒

Lost all my tears, can't cry失去了所有的我的眼淚,不能哭

No reason, no meaning沒有理由,沒有意義

Just hatred只要仇恨

No matter how hard I try不管我再怎麼努力

You fear the beast inside你怕裡面的野獸

It's growing, it's waiting它的增長,這是等待

Just to hurt you只是為了傷害你



Just to hurt you只是為了傷害你

Just to hurt you只是為了傷害你



Can't you see their eyes, what lies inside你沒看見他們的眼睛,裡面是怎樣

They've given up, they no longer shine他們已經放棄了,他們不再閃耀

Too soon they close with one last cry過早的話,關閉到最後哭

Before they turn to light在他們轉向燈光後



Just to hurt you只是為了傷害你



It's burning me up inside是我在裡面燃燒

Lost all my tears, can't cry失去了所有的我的眼淚,不能哭

No reason, no meaning沒有理由,沒有意義

Just hatred只要仇恨

No matter how hard I try不管我再怎麼努力

You fear the beast inside你怕裡面的野獸

It's growing, it's waiting它的增長,這是等待

Just to hurt you只是為了傷害你






Just to hurt you只是為了傷害你
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3624275