網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Within Temptation - Frozen
2009/12/25 10:30:09瀏覽583|回應0|推薦0
I can't feel my senses我感覺不到我的感官
I just feel the cold我只是覺得寒冷
All colours seem to fade away所有的顏色似乎消失
I can't reach my soul我無法達到我的靈魂

I would stop running我想停止運行
If I knew there was a chance如果我知道有一個機會
It tears me apart to sacrifice it all這除了眼淚,我犧牲一切
But I'm forced to let go但我不得不放手

Tell me I'm frozen告訴我,我凍結
But what can I do?不過,我該怎麼辦?
Can't tell the reasons不能說的原因
I did it for you我為了你做

When lies turn into truth當謊言變成真理
I sacrifice for you我犧牲你
You say that I am frozen你說,我凍結
But what can I do?但我該怎麼辦?

I can feel your sorrow我能感受到你的悲傷
(I sacrifice)(我犧牲)
You won't forgive me你不會原諒我
(...)
But I know you'll be alright不過,我知道你能行
(...)
It tears me apart that you will never know這除了我的眼淚,你永遠不會知道
But I have to let go但我要放手

Tell me I'm frozen告訴我,我凍結
But what can I do?但我該怎麼辦?
Can't tell the reasons不能說的原因
I did it for you我為了你做

When lies turn into truth當謊言變成真理
I sacrifice for you我犧牲你
You say that I am frozen你說,我凍結
But what can I do?但我該怎麼辦?

Everything will slip away一切都溜走
Shattered pieces will remain破碎將繼續
When memories fade into emptiness當記憶消失在空虛
Only time will tell its tale只有時間才能告訴我們它的故事
If it all has been in vain如果一切都是徒勞的

I can't feel my senses我感覺不到我的感官
I just feel the cold我只是覺得寒冷

Frozen凍結
But what can I do?但我該怎麼辦?
Frozen凍結

Tell me I'm frozen告訴我,我凍結
But what can I do?但我該怎麼辦?
Can't tell the reasons不能說的原因
I did it for you我為了你做

When lies turn into truth當謊言變成真理
I sacrifice for you我犧牲你
You say that I am frozen你說,我凍結
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3621496