網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
BLIND GUARDIAN - A Voice In The Dark
2011/03/30 15:25:58瀏覽460|回應0|推薦0

A Voice In The Dark :一個聲音在黑暗:
A sense of denial
Come witness my trial
The crow has turned into a liar
I’ll live, I may die
I’ve failed though I’ve tried
But finally I fly

某種意義上否認
來見證我的審判
烏鴉變成了騙子
我活著,我可能會死
我失敗了,雖然我已經試過
但最後我飛
It is the fool
Who puts faith in false saviors
The innocent understands
He’s still falling
這是傻瓜
誰把信仰假救世主
無辜的理解
他還在下降

And furthermore
He’s now aware
“Come spread your wings
Awake now”
The enemy within
Will soon appear
再者
他現在知道
“來展開你的翅膀
醒了“
敵人在
很快就會出現

You’re trapped in my mind
Ask for the key
Don’t search for fine lines
There’s no release
你被困在我心中
要求的關鍵
不要搜索細紋
有沒有發布

Though I can feel its presence
There’s a sign to reveal
Then after all
I’m sure I’ll keep on falling
雖然我能感覺到它的存在
有一個標誌,以揭示
畢竟
我相信我會繼續下降

They send a sign
When dead winter will come again
There from the ruins I will rise
他們送一個標誌
當死亡冬天會再來
還有,我會從廢墟中崛起

Fear the voice in the dark
Be aware now
Believe in dark wings and dark words
The shadow returns
Fear the voice in the dark
Be aware now
Black shadows they hide and they wait
But they soon will return
恐懼的聲音在黑暗中
要知道現在
相信在黑暗的翅膀,暗話
影子返回
恐懼的聲音在黑暗中
要知道現在
他們隱藏在黑色的陰影,他們等待
但是,他們很快將返回

It will never be the same
And nothing remains
I can’t find a way
But I’m facing it
Oh there will be no savior
它永遠不會是相同的
而什麼也沒有留下
我能不能找到一種方法
但我面對它
哦,就沒有救世主
I can foresee all the pain
They are about to creep in
“Curse me, hate me, hurt me, kill me”
Oh they will rest no longer
我可以預見所有的痛苦
他們即將蛻變
“罵我,恨我,傷害我,殺我”
噢,他們將不再休息
“Paralyzed and frozen
Free your mind
You’re broken
Paralyzed and frozen
Learn to roam
Don’t look back”
“陷於癱瘓,凍結
釋放你的心靈
你心碎
癱瘓,凍結
學習漫遊
不要回頭看“

On stunning fields of mayhem
I will find no relief
It’s just a dream
I wish that I could tell you
要好的領域的混亂
我將得不到解脫
這只是一個夢
我希望我能告訴你
The vision fades
There is no sanctuary
What will go up
Surely comes down
願景消失
沒有避難所
什麼將上升
什麼將下掉

Fear the voice in the dark
Be aware now
Believe in dark wings and dark words
The shadow returns
Fear the voice in the dark
Be aware now
Black shadows they hide and they wait
But they soon will return
恐懼的聲音在黑暗中
要知道現在
相信在黑暗的翅膀,暗話
影子返回
恐懼的聲音在黑暗中
要知道現在
他們隱藏在黑色的陰影,他們等待
但是,他們很快將返回

In vain
Still I don’t understand
So talk to me again
Why do I fear these words?
What keeps holding me back?
徒勞的
不過我不明白
所以應該告訴我了
為什麼我擔心這些話?
是什麼讓拖我?
I hear a voice
It comes from everywhere
“Now find a way
Cause you’re the key
Begin to understand”
我聽到一個聲音
它來自世界各地
“現在找到一種方法
因為你是關鍵
開始理解“

The descending ends
Now I know I won’t fly again
On through the mist, I’m facing ground
下降
現在我知道我不會再飛
透過薄霧,我面臨的理由

Fear the voice in the dark
Be aware now
Believe in dark wings and dark words
The shadow returns
Fear the voice in the dark
Be aware now
Black shadows they hide and they wait
But they soon will return
恐懼的聲音在黑暗中
要知道現在
相信在黑暗的翅膀,暗話
影子返回
恐懼的聲音在黑暗中
要知道現在
他們隱藏在黑色的陰影,他們等待
但是,他們很快將返回

[ These are A Voice In The Dark Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ] 
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5035644