網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Another Stranger Me-Blind Guardian
2011/03/29 13:50:59瀏覽320|回應0|推薦0

 Another Stranger Me :另一個陌生的
A seed of doubt
It exists
And it grows
A glimpse of life
From somewhere deep within
Awake and understand
一個懷疑的種子
它的存在
而且它的增長
生活閃爍不定
內心深處的某個地方
清醒和理解

Is there anyone else here?
Somebody's screaming
Please help me
Let's find out now
That I am not dreaming
Welcome to my damnation
Here it comes the real me
是否還有其他人嗎?
某人尖叫著
請幫我
讓我們看看現在
不是在做夢
歡迎來到我的詛咒
這裡真實的我

I didn't know
I couldn't hear the answer
My mind was blank
I should've known
I hold it back but somehow
There is someone else
Another stranger me
Another stranger me
我不知道
我無法聽到的答案
我的腦子裡一片空白
我早該知道
我退回來,但不知何故
別人
另一個陌生的
另一個陌生的
That's
When the ice
Will break away
這是
冰凍
會掙脫

I can't get out of here
Anymore
Cause none of my keys
Fit the door
我在也不能離開這裡
因為沒有我的
鑰匙

There's fear and anger
Hate and love
I must confess
It's out of hand
恐懼和憤怒
愛和恨
我必須承認
一發不可收拾

It's physic
It's cynic
Still cynic
All my laughter
治癒
這是憤世嫉俗
還是憤世嫉俗
我所有的笑聲

It's cynic
Just manic
It's cynic
All her laughter
這是憤世嫉俗
還是憤世嫉俗
她所有的笑聲

If there's anyone in
It soon will be over
We'll burn out
Our soul's aflamed
And we're on our own now
Give up you cruel invasion
You're insane I'll show you
如果有任何人
它很快將超過
我們將燒毀
我們的靈魂燃燒
而且我們現在對我們自己
放棄,你殘酷入侵
你真是瘋了我會告訴

I didn't know
I couldn't hear the answer
My mind was blank
I should've known
I hold it back but somehow
There is someone else
Another stranger me
Another stranger me
我不知道
我無法聽到的答案
我的腦子裡一片空白
我早該知道
我退回來,但不知何故
別人
另一個陌生的
另一個陌生的
Out and gone
Can't resist
Cold and sore
The bolt of pain
Keeps ripping through my head
I can take no more
了又去
無法抗拒
和痛
意外疼痛
我的頭持續欲裂
不能再承受

Don't tell anyone else but I
Do not believe her
She hates me
I cloud my mind
She's a deceiver
I can feel cruel bivrations
Would you like to meet me
我不要告訴別人
不要相信
恨我
使我的腦海烏雲密布
她是個騙子
我能感覺到殘忍 bivrations
你想和我見面

I didn't know
I couldn't hear the answer
My mind was blank
I should've known
I hold it back but somehow
There is someone else
Another stranger me
Another stranger me
我不知道
我無法聽到的答案
我的腦子裡一片空白
我早該知道
我退回來,但不知何故
別人
另一個陌生的
另一個陌生的
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5031333