網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Dream A Little Dream Of Me
2011/03/24 15:40:36瀏覽357|回應0|推薦0

Stars shining bright above you
Night breezes seem to whisper "I love you"
Birds singing in the sycamore tree
Dream a little dream of me
星光閃耀你上面
夜晚的微風好像在輕訴著“我愛你“
鳥兒在無花果樹上歌唱
一些夢到我的夢
Say "Night-ie night" and kiss me
Just hold me tight and tell me you'll miss me
While I'm alone and blue as can be
Dream a little dream of me
說“夜間即晚“吻我
只要抱緊我,告訴我你會想念我
當我孤單憂鬱的時候
一些夢到我的夢
Stars fading but I linger on, dear
Still craving your kiss
I'm longing to linger till dawn, dear
Just saying this
星光漸黯,但我徘徊不去,親愛的
仍然渴望你的吻
我渴望能逗留到黎明,親愛的
我只想說這些
Sweet dreams till sunbeams find you
Sweet dreams that leave all worries behind you
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me
甜美的夢,直到陽光找到你
做個美夢,給你所有的後顧之憂
但無論他們是你的夢想
一些夢到我的夢
Stars fading but I linger on, dear
Still craving your kiss
I'm longing to linger till dawn, dear
Just saying this
星光漸黯,但我徘徊不去,親愛的
仍然渴望你的吻
我渴望能逗留到黎明,親愛的
我只想說這些
Sweet dreams till sunbeams find you
Sweet dreams that leave all worries fall behind you
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me
甜美的夢,直到陽光找到你
做個美夢,給你的一切後顧之憂落後
但無論他們是你的夢想
一些夢到我的夢
Leave all worries behind you
Oh whatever they be
Stars shining bright above you
Night breezes seem to whisper "I love you"
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me
給你所有的後顧之憂
哦,無論那是什麼
星光閃耀你上面
夜晚的微風好像在輕訴著“我愛你“
但無論他們是你的夢想
一些夢到我的夢
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5015077