網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Blind Guardian - Lionheart
2011/03/24 20:12:57瀏覽292|回應0|推薦0


Just let me out of here只要讓我離開這裡
Speak to me跟我說話
It all would be easier這一切會更容易
I want to talk to you我想和你談談
Who is that?這是誰?
Do I hear a whisper?我聽到耳語?
Or do I hear a cry?還是我聽到了一聲哭泣?
Across the brown land在整個棕黃色的大地
The stumps of time時間的樹樁
Oh turn the wheel and heal me哦轉動方向盤,醫治我
Since moonlights fade由於月光褪色
I'm empty - heal me我覺得空虛-醫治我

I'm in search of the Lionheart我在尋找獅子心
I am ashamed我很慚愧
I myself can't make it我自己不能達成
Drown Ulyssess淹死尤利西斯
Drown here in the silence在寂靜中淹死
Cause down Hades I've gone原因我已經去了地獄
But I cannot get out但我不能出去

Down below I can't free my mind在底下我不能解放我的心靈
Soon I will fade away不久我將消失
Down below在底下
I can't free my mind我不能解放我的心靈
Soon I will fade不久,我會消失

"Tica Tac" is the message“滴答“是信息
And the lunatic fears而瘋子的恐懼
He is no more他是沒有的

Speak to me跟我說話
It all would be easier這一切會更容易
While I'm passing by當我走過
Do I hear a whisper?你有聽到耳語嗎?
Or do i hear a cry?還是我聽到了一聲哭泣?
Across the brown land在整個棕黃色的大地
The ghosts arrives鬼魂來到

Pick up my bones and拿起我的骨頭和
Tell me告訴我
Is this the "Lake of Fire"? 這是“湖中火“?
Hell?地獄?
Please請

I'm in search of the Lionheart我在尋找獅子心
I am ashamed我很慚愧
I myself can't make it我自己不能達成
Drown Ulyssess淹死尤利西斯
Drown here in the silence在寂靜中淹死
Cause down to Hades I've gone原因我已經去了地獄
But i cannot get out但我不能出去

Ruins rule ,y memories遺址規則,Ÿ回憶
I can't recall the signs我不記得的跡象
Invite the dead邀請死者
The silence struck my mind我心中發生的沉默

Silence is madness沉默是瘋狂
"Tic Tac Tic Tactic""滴答滴答滴"
Says the clock鐘說,

Just let me out of here只要讓我離開這裡
Speak to me跟我說話
It all would be easier這一切會更容易
I want to talk to you我想和你談談
Hear me聽我說

Welcome to this sad place歡迎來到這個傷心之地
And hand me what is mine而我什麼是我的手
I'm the Theban prophet我是底比斯先知
The dead and blind死亡和盲目

And from the sea you'll feel me而且從海邊你會感覺到我
Then you'll breath out gently然後你將輕輕呼出
Leave me離開我

I'm in search of the Lionheart我在尋找獅子心
I am ashamed我很慚愧
I myself can't make it我自己不能達成
Drown Ulyssess淹死尤利西斯
Drown here in the silence在寂靜中淹死
Cause down to Hades I've gone原因我已經去了地獄
But i cannot get out但我不能出去

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5015846