網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Blind Guardian - Fly
2011/03/24 20:36:49瀏覽345|回應0|推薦1



Band: Blind Guardian
Song: Fly飛
Album專輯: A Twist in the Myth
Genre: Power Metal 類型力量金屬

Lyrics:

Stop be quite now現在快點停止
Out with the light and發出光且
Then up and down it goes然後往上和向下

Fly飛行
Out with the light發出光
There at the door在門口有
The inspiration I've looked for尋找我的靈感
The spirit of the youth appears青年的勇氣出現

No one ever dares to speak從來沒有人敢說話
It's nothing else but fantasy這是幻想,別的什麼也沒有
It's make believe這使我相信
Make believe使我相信

No one ever dares to speak從來沒有人敢說話
It's nothing else but fantasy這是幻想,別的什麼也沒有
But one day但是有一天
It all will come to life這一切都將來到生活

Step out of line走出線
And I'll teach you how to fly我會教你如何飛翔
Then away we'll go然後離開我們走
Leave your mark land of mine內心的土地留下痕跡
Leave your mark留下你的痕跡
In the land of mine在我的土地

The second one to right第二個向右
And then straight on然後直上
Until morning light直到天亮

Stop be quite now現在快點停止
No irritation無煩惱
No, not the slightest doubt不,沒有絲毫的懷疑

We got once我們得到了一次
Quick - we better hurry快- 我們最好快點
There from the road I sense在路上,我有感覺
The end of fun gets near最終得到接近的樂趣
Wonderful thoughts奇妙的想法
And imaginations與想像
These things will lift you up這些事讓你們升高

What is it like?是什麼樣子?
You ask me, my dear你問我,我親愛的
Will there be fairies會不會有仙女
Or things to fear?或可怕的東西呢?
For fairies sake I'd say仙女的緣故,我會說
You better come with me你最好跟我來
So soon you'll see所以很快你會看到
Now up and down it goes現在它去往上和向下
And round而轉圈
Round and round and round轉圈和轉個圈

Praise讚美
To my cleverness去讓我聰明
They all follow me他們都跟著我
All praise to innocence所有的純真讚美
That's everything it needs這一切都需要
Fly in飛進
Fly out飛出
They'll leave it all behind他們將這一切拋諸後方

No one ever dares to speak...從來沒有人敢說話 ...

Life is a map生命是一個地圖
And it is quite confusing它是相當混亂
The lights are up也是這麼想的!
Now let the play begin現在讓我們開始玩
She flies, she flies她飛,她飛
Into the light she flies她飛進入光
No words like "Just" in mind沒話猶如“只是”在內心
She's finding Neverland她尋找夢幻島
There on the day she dies有一天,她死亡
Don't stop it now現在別停止
She still enjoys the scene她還在現場享受
Don't stop it now現在別停止
Don't stop it now現在別停止
Don't stop it now現在別停止
Don't stop it now, now, now現在別停止,現在,現在

No one ever dares to speak...從來沒有人敢說話 ...

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5015906