網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Shayne Ward - Stand By Me
2008/01/16 16:06:04瀏覽12116|回應2|推薦9

(此篇為MSN網誌的回鍋文)

有全民情人稱號的夏恩華德唱的這首歌 Stand By Me 是我的最愛。

Shayne是英國歌唱比賽節目The X Factor 05年的冠軍,人長的帥又會唱歌。

另外,我自己嘗試把這首好聽的歌詞翻譯成中文,翻的不好的話,大家不要笑的太大聲喔~

這邊是 Shayne Ward 的小檔案: Shayne Ward 明星小檔案

另外 Shayne Ward 的 MySpace 官網,裡面有更多關於他的介紹!

Stand By Me 的 Youtube MV網址:Shayne Ward - Stand By Me

Stand By Me
伴我一生(歌名為官方翻譯)

Translated By Jason

Nothing's impossible
沒有什麼是不可能的
Nothing's unreachable
沒有什麼是做不到的
When I am weary
在我疲倦的時候
You make me stronger
是你給我力量
This love is beautiful
這美麗的愛
So unforgetable
讓人無法忘懷
I feel no winter cold When we're together When we're together
在我們相愛之時,冬天的寒冷是這麼的微不足道

Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
Hold on and never let me go
堅持下去並永不放棄
Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
With you I know I belong when the story gets told
當這故事被傳頌之時,在你身旁就是我的歸屬

When day turns into night
在日夜交替之時
I look into your eyes
我看著你的眼睛
I see my future now
看到了我的未來
All the world and its wonder
所有美好的一切

This love won't fade away And through the hardests days
在時間的考驗下,這份愛將會永致不渝
I'll never question us
我從來不曾懷疑過
You are the reason
只因為有你
My only reason
我唯一的你

Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
Hold on and never let me go
堅持下去並永不放棄
Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
With you I know I belong When the story gets told
當這故事被傳頌之時,在你身旁就是我的歸屬

I am blessed
上天是憐憫我的
To find what I need
為我找尋到我的你
In a world loosing hope You're my only belive
在這希望逐漸消失世界,你就是我唯一信仰
You make things right Every time after time
是你讓一切永遠如此美好

Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
Hold on and never let me go
堅持下去並永不放棄
Will you stand by me
你願意伴隨我一生嗎?
Will I be a part of your life When the story gets told
當這故事被傳頌之時,你會把我當成生命中的一部份嗎?

Stand by me Stand by me
請答應伴我一生
Won't you stand...stand by me
你是否願意伴隨我一生?

Stand by me
請答應伴我一生
No my darlin I want you by my side
親愛的我只要你在我身旁
I want you here with me
只要你在此陪伴我

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=friends0529&aid=1535447

 回應文章

wter
nice
2011/04/03 22:51
nice song

Jennifer
很好聽的一首歌
2008/01/16 20:09
你好像特別熱衷英文歌
J'Renewed(friends0529) 於 2008-01-17 17:15 回覆:

呵呵~

Jennifer真了解我