網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Gonna Get Ready
2011/07/04 10:20:34瀏覽626|回應0|推薦2

Europe重新出發之後,每每藉著作品宣示著決心與信念,
在這首歌裡也有著明顯的宣告意味。

果然Europe實力堅強,至今仍有著強大的搖滾能量,
繼"Last Look At Eden"專輯大賣後,
新發行的演唱會DVD也獲得排行榜冠軍的佳績,
證實Europe的威力不減當年。

看著Europe繼續寫著的歷史,讓我看到了Love與Believe。

https://youtu.be/YScM-Pp7jPo

 

Were gonna get ready
我們即將準備好...

Time to roll up the sleeves

Get another grip
Move on up, take the lead
Ill be the captain of the ship
Cause Ive been here before
Learned the hardest way
Now Ive come back for more
Were gonna get ready
Were gonna get ready
是該捲起衣袖,把握再次的機會,
向前進,取得領導地位,
我將會是領導者,因為我曾經艱辛的努力過,
如今我回來了,為了更多的理想,
我們即將準備好...

All Ive ever known
Is take another swing
Im gonna bring it home
Change everything
All Ive ever got
Was the will to win
Were gonna get ready
我所知道的是,轉換另一種姿勢,
我將要帶它回來,改變所有的一切,

我所擁有的是,想贏的決心,
我們即將準備好...

Sometimes you pay with your sweat

Fighting back the tears
Put in more than you get
It seems you throw away the years
Had my moments of doubt
Well, Im proud to say
Dont go counting me out
Were gonna get ready
有時候你揮汗對抗著眼淚,
用盡超乎你所有的力量。
似乎你放棄了這些年的時光,
讓所有的時間充滿著疑惑。
我很驕傲地說,別判定我們失敗,
我們即將準備好...

All Ive ever known

Is take another swing
Im gonna bring it home
Change everything
All Ive ever got
Was the will to win
Were gonna get ready
我所知道的是,轉換另一種姿勢,
我將要帶它回來,改變所有的一切,
我所擁有的是,想贏的決心,
我們即將準備好...

Oh, you cant be run by your fear

That is one thing Ive learned
From growing up around here
Oh, times youre barely getting by
At the point of no return
Thats where I come alive
你無法因為恐懼而前進,
這是我從成長的過程中學到的。
經歷過的時光,無法回頭,
這是我生存的世界。

All Ive ever known
Is take another swing
Im gonna bring it home
Change everything
All Ive ever got
Was the will to win
Were gonna get ready
Were gonna get ready now
我所知道的是,轉換另一種姿勢,
我將要帶它回來,改變所有的一切,

我所擁有的是,想贏的決心,
我們即將準備好...



( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=5186488