網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Cheap Trick----If You Need Me
2011/01/11 12:40:23瀏覽589|回應0|推薦5

這也是Cheap Trick"Busted"專輯中的一首歌。

這張專輯延續著前一張"Lap Of Luxury"的風格,
希望能再創佳績,然而並未如願。

這首歌輕快而悅耳. 熱情而奔放,
Robin Zander果然有著豐富的聲音表情,
這一次,則是另一種激昂而狂野的詮釋。

 (MV) https://youtu.be/URQwFvvSfCk

Girl its all right if its one of those nights and you need me
Swallow your pride theres nothing to hide, Do you need me?
Such a long long time Ive been waiting for a sign Say you need me
Ive been dreaming of the day when I hear you say, say you need me
若是今晚妳需要我,沒問題,
拋開妳的驕傲,不需躲藏,妳需要我嗎?
我已等待了好久,等待著妳的回應,
我一直夢想著這一天,我能聽到妳說妳需要我。

I believe in you, you believe in me but I cant feel it in my heart
So whats wrong with you, whats the matter with me
And how come were so far apart
我們彼此相信,然而我卻感受不到,
我們到底怎麼了,我們的距離竟如此遙遠。

I can stand a little hurt and I can stand a lot of pain
We can work it out all right if you need me
我可以忍受傷害和痛苦,
若是妳需要我,我們可以非常美好。

Can we be serious can you and I keep a secret?
Hold it inside between you and I, Can you keep it?
Been thinking of a way just to get you to say, say you need me
Such a long, long time Ive been waiting for a sign, say you need me
我們能認真以對嗎? 我們能保守秘密嗎?
將它深藏在我們之間,妳可以嗎
?
想出一個方法,告訴我,妳需要我,

我已等待了好久,等待著妳說妳需要我。

I believe in you you believe in me but I cant feel it in my heart
So whats wrong with you, whats the matter with me
And how come were so far apart
我們彼此相信,然而我卻感受不到,
我們到底怎麼了,我們的距離竟如此遙遠。

I can stand a little hurt and I can stand a lot of pain
We can work it out all right if you need me
And I just wanna let you know that we dont have to let it go
You know we can work it out all right if you need me
我可以忍受傷害和痛苦,
若是妳需要我,我們可以非常美好。
我想讓你知道,我們不必放棄,
若是妳需要我,我們可以非常美好。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4770805