網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Carrie
2010/08/31 13:23:15瀏覽916|回應0|推薦0


這首歌是Europe非常著名的經典抒情曲,
與"The Final Countdown"中的多首歌曾經在排行榜上大放異彩。

前奏的柔美琴音令人沉醉,
Joey Tempest充滿感情的歌聲,襯著動人的旋律,
一直到現在,仍是Europe最浪漫的抒情佳作。

(mv) https://youtu.be/KmWE9UBFwtY


When light goes down, I see no reason
For you to cry. Weve been through this before
In every time, in every season,
God knows Ive tried
So please dont ask for more
當燈光熄滅,我不知道妳哭泣的原因,
我們以前曾經經歷過,
在每一次,每一個季節,
我已經努力過,
請不要再要求更多。

Cant you see it in my eyes
This might be our last goodbye
難道從我的眼中妳還看不出來,
這或許是我們最後一次說再見。

Carrie, Carrie, things they change my friend
Carrie, Carrie, maybe well meet again
Carrie,有些事已經改變了,
Carrie,或許我們將重新相遇。

I read your mind, with no intentions
Of being unkind, I wish I could explain
It all takes time, a whole lot of patience
If its a crime, how come I feel no pain
我了解妳,並不是有意要如此無情,
但願我能解釋,
但那需要時間,和完全的耐心,
如果它是罪惡,為何我感受不到痛苦。

Carrie, Carrie, things they change my friend
Carrie, Carrie, maybe well meet again
Carrie,有些事已經改變了,
Carrie,或許我們將重新相遇。

When lights go  down
當燈光變暗....

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4366224