網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Sign Of The Times
2010/08/30 13:39:27瀏覽629|回應0|推薦0

這又是一首Europe的美妙樂曲,在"Out Of The World"專輯中。

前奏的Keyboard彈奏出晶瑩閃亮的音符,導引出逐漸激昂的樂曲展現,
Bass與Keyboard的完美搭配,讓整首歌變得立體起來,
在流暢的旋律中,彷彿呈現著時間的印記。

When the word is out from the other side
She turns around
Cause day and night shes waited patiently
Now a different kind of world out there
Is to be found
Its over not for everyone to see
This is the way its meant to be
當這些訊息從另一處傳來,她逃避著,
因為日日夜夜,她總是痛苦地等待著,
如今有另一個不同的世界將被發現,
這不是每個人都能了解的,這也是它所意味著的。

Its the way that we make things right
Its the way that we hold on tight
I know, its the sign of the times
Its the way that we make things turn
Its the way that we live and learn
I know, its the sign of the times
我們一直是這樣讓事情順利,
我們一直是這樣緊緊地堅持,
我知道,它是時間的痕跡。
我們一直是這樣讓事情改變,
我們一直是這樣活著並學習,
我知道,它是時間的痕跡。

It wakes him up, he turns around
And now hes gone
Hes been waitin for this moment desperately
Now the time is right, hes turnin back
Hes going home
Yeah its over now for everyone to see
This is the way its meant to be
他醒悟了,他逃避著離開這裡,
他拼命地等待著這一刻的到來,
如今是時候了,他正要回頭,
這不是每個人都能了解的,這也是它所意味著的。

Its the way that we make things right
Its the way that we hold on tight
I know, its the sign of the times
Its the way that we make things turn
Its the way that we live and learn
I know, its the sign of the times
我們一直是這樣讓事情順利,
我們一直是這樣緊緊地堅持,
我知道,它是時間的痕跡。
我們一直是這樣讓事情改變,
我們一直是這樣活著並學習,
我知道,它是時間的痕跡。

And everytime its on my mind
I fell so insecure
It worries me to end up here alone
But everytime I realize I need her more and more
Id never make it on my own
每一次,我總是感覺到如此不安,
我擔憂著直到最後我將會孤獨,
然而每一次都讓我了解到,我愈來愈需要她,
我永遠無法獨自一人。
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4363288