網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Talk To Me
2010/08/27 23:44:03瀏覽528|回應0|推薦2

這也是"Prisoners In Paradise"專輯中另一首動聽的歌。
一樣有著強烈的節奏. 動人的旋律,以及激昂的歌聲,
是Europe的特有風格,
清新. 活力. 熱情,以及總是蘊含著的旋律性。


Its not like before baby
You cant come running back no more
這一點都不像從前,
妳不能不再奔跑著回頭。

And talk to me
When it cuts like a knife
You just talk to me baby
When the feelin aint right
Who do you think youre foolin
Not me
請和我說話,當它像利刃一樣傷人,
妳只要和我說話,當感覺不舒服時,
妳認為妳愚弄了誰?我認為那並不是我。

Septermber rain is fallin
I see you on the street
Just passin by
And though your lips are smilin
I can see the coldness in your eyes

九月的雨正在下著,我看著妳從街頭走過,
雖然妳的唇漾著笑意,我仍能看見妳眼裡的寒冷。

So hell is what youve been through
I never thought Id see you
Round here no more
Now you need someone to talk to
Just like before
雖然妳一直過著地獄般的生活,
我從未認為我能了解妳
現在你需要有人和妳說話,就如同以前一樣。

You only talk to me
When it cuts like a knife
You just talk to me baby
When you hurt deep inside
Who do you think youre foolin
Not me
妳只要和我說話,當它像利刃一樣傷人,
妳只要和我說話,當妳的心深深受了傷,
妳認為妳愚弄了誰?我認為那並不是我。

You had to have it your way
From you that was a promise
And a threat
Now you look for consultation
Just remember what you give
Is what you get
妳必須有自己的方向,
從妳口中說出的是承諾也是威脅,
現在妳尋求著商量,
請記得妳的付出就是妳的獲得。

The hardest part was changin
I was holdin on to dreams
From yesterday
I used to be here waitin
Heres what I say
最艱難的部份正在改變,
我一直堅持著昨日的夢想,
我一直在這裡等待,
這是我要說的話。

You only talk to me
When it cuts like a knife
You just talk to me baby
When the feelin aint right
Who do you think youre foolin
Not me

請和我說話,當它像利刃一樣傷人,
妳只要和我說話,當感覺不舒服時,
妳認為妳愚弄了誰?我認為那並不是我。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4359024