網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Danger On The Track
2010/08/30 20:59:32瀏覽547|回應0|推薦2

這是"The Final Countdown"專輯中的一首歌。
訴說著年輕氣盛的理想與熱情,
勇往直前,即使前方有著未知的險境。

暢的旋律中,呈現著年輕.單純的勇氣。

I was heading for the mountains
I had saved so much for you
And in the town I left behind me
There was nothing left to do
我朝著群山的方向前進,
我為妳保留了許許多多,
在這個被我捨棄的城鎮,
已沒有任何事可讓我做。

I knew that you were waiting
For me to share your life
Cause I told you when I left, that
When I come back youll be my wife

我知道妳仍在等待,
等待我與妳共度一生,
因為當我離開時,曾告訴過妳,
當我回來,妳將成為我的妻子。

But someone was waiting
In the shadows of the night
Someone was waiting
It just didnt feel right
然而有個人在等著,
在夜晚的陰暗中,
有個人在等著,
感覺並不尋常。

Danger on the track
Something told me there were
Strangers on my back
And I was so right

旅程中存在著危險,
有些事物顯示著,有陌生人在我身後,
然而我一切安好。


Maybe I should surrender
Maybe I should give it up
But the strength I had inside
Told me you can never stop
或許我該投降,
或許我該放棄,
然而在我心中的力量,
告訴我永遠不能停止。

The men wanted to break me
Steal and bring me down
But I fought for you and later
They were lying on the ground
有人想要打擊我,
然而我要為妳而戰,
終究他們將被我擊潰。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4349066