網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
第二次加人工@.@
2008/06/05 20:06:23瀏覽284|回應0|推薦7

08年裡, 百物騰貴, 什麼都加.加.加.......

文職-------唔經唔覺就快做夠1年啦,

公司既人比想像中好,雖然有時有d小麻煩,不過.....都幾好

近排日日都ot,並唔係我做得慢,係因為工作量增加左.....

我超多野做,我就超勤力咁做,

岩岩今朝早派信加人工,令我簡直難以置信....

居然有...雙位數既%(仲要係雙十位喎),

真係令我受驚若寵,以為派錯左,緊住隔離個同事幫我計,

無錯喎,條數無錯喎~真係...我...既.....

還說年尾或是年頭的時候會再調整一次,叫我要繼續努力工作。

嗯~~!!我會的!加油!!!!

其實上個星期已經收到公司有個加人工嘅好消息啦, 真係好開心,

今年係連續第二次有加人工啦, 公司對我都算唔錯lu...

因為加人工嘅關係, 今個月出糧比平時遲咗一日,

但今朝check銀行個record時, 真係覺得好開心,

 真係要多謝公司同老闆啊...

p.s. 不知道下次再調整的時候會不會像這次那麼多?呵呵..

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1933943