網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
試用期完畢~~~
2008/05/22 20:26:37瀏覽236|回應0|推薦7

忙了一排,急切的工作可算是完成,留下來的可以慢慢處理,

這段時間,真的很難過,在這適應期裡面,成個人精神崩潰一樣,

看到朋友所寫的網誌,令我也有同感,究竟每日返工為左乜,

一直以來工作壓力另我心情陷入谷底,

究竟點先叫做做好哩份工?

自細家人教我,學歷唔夠唔緊要,最重要係識得將勤補拙;

現在每一天,我都豁到成肚氣,原因咪就係太過上心囉,過到緊張,

做事太上心係唔係錯呢?認真做好佢係唔係又錯呢?

做超過自己範圍以外既工作又係唔係錯呢?

幸好有X先生開導我,其實我明白你所講既一切,

件事做唔好,唔駛死,唔需要我揹,

要接受其他人做事方式,唔可以要求別人似我,

盡量做好自己本份便可,心入面唔可以只有0或1,

我真係明白架,但係我對自己要求好高,希望做到100分,

當然我知係無可能的,

但我都只係想盡力去做,最終都只係想做好件事啫,

好多事先至會咁公平同埋咁有透明度,更讓我可以有個渠道講出中心的問題.

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1891902