網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
緩和一下啦
2008/05/26 23:15:06瀏覽251|回應0|推薦7

這一陣子放工後也不停腦中左思右想真的好辛苦!

都係因工作壓力大.

真的就來崩潰呀!

心情唔好.....無咩專登出街搵食.......

呢一日.......因為BB DAY OFF........

終於動身出街啦...

順便出去食o下野........

 

因為想食壽司.......所以又來到呢一家店.........

和花亭壽司/赤丸製麵所(APM.....商店編號: L3-13)

 和花亭壽司是起源自日本北海道釧路的正宗手握迴轉壽司店。

新鮮,美味,便宜,創新是和花亭壽司一貫的宗旨。

去緊的途中已經要諗定叫D咩...
因為每次見到我最鐘意食架魚生...
三文魚壽司....芝士飛魚子壽司....軟殼蟹壽司... 饅魚芝士卷!!好好味..
又甜又大粒的帶子刺身...蟹籽沙律..
呢堆字就頭痕..
 
 
六點幾去到已經有人等位,等左15-20mins有位*
望一望迴轉帶上sushi, 好新鮮喎,有光澤。
各款壽司質素都好高,而且極新鮮,

壽司款式多,配搭亦合襯,混合左變成一種新味覺.
一入到去我地兩個都好肚餓,

BB叫海膽魚籽.....佢自己隊晒.....
 
我又點會蝕底呢.............
三文魚係我至鍾意的滑o都o都.........入口有一種好冧的感覺......
唔洗諗............好爽脆...........正.........!!
 
帶子~大隻,新鮮,爽甜............好味到..........!!
其間有師傅敲鐘叫喊“即日鮮”,
總括而言各壽司的水準不錯!用料均頗新鮮!
埋單都只是三百多元~ 很期待下次再來光顧時有更多魚鮮吃呀!
唔知要去幾多次至試得晒佢所有野呢...........
我真係好鍾意你呀........和花亭壽司........!!!
 
令我響厭悶的生活之中帶來一點驚喜.....一點歡......

     P.S: 在鬧市中, 享受一刻成為NaNa的奇妙感覺, 享受熱情的款待.....

 讓一天的煩悶也一掃而空~~~!!

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1904170