網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
香港電台一DJ嘅心聲
2008/05/25 11:45:54瀏覽293|回應0|推薦8

喺依個世界上面  其實有好多好多嘅事   我哋都唔明白架

唔明白  惡意   點解會發生

亦都唔明白  人與人之間   點解會   互相傷害

唔明白 熱情點解會換離冷冰

唔明白   與世無爭   安份首己   點解仲會招野妒忌

唔明白嘅事   就讓佢好似一首已經破爛咗嘅船一樣  浸進心底裡面

角濺喺深深嘅海底

唔明白嘅事  點解唔放開佢呢

而我哋個心    就係嗰片嘅大海

深刻而且撩闊

亦都係海上面嘅雲 自由自在咁樣來來去去

然之後  我哋將會明白

其實依個世界上面    實在有太多太多美好嘅事情

值得我哋去關心

至於嗰啲唔值得我哋在意嘅事

我      就寧可     繼續唔明白喇

以上咁好嘅文章

其實乃節錄自香港電台一DJ嘅心聲

覺得蠻有意思    所以想與大家分享

一向欣賞亦愛聽此~~~>香港電台@音樂情人 ~~嘅節目

愛佢播著一首又一首令人心醉及觸動人心嘅舊歌303b92bb.gif

有興趣的話~~~~> 按此收聽

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1899298