網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我的山頭? to UDN Network Administration
2011/05/15 02:59:12瀏覽878|回應0|推薦0

Who changed my profile & background pictures????

Who can say UDN network security is not a concern?

Why my account profile could be updated again and again without my acknowledgement?

You may think it's not a big issue, and we don't need to fuss around. But apparently, UDN has failed to protect users' accounts and breached its privacy protection clause; which is a serious violation.

I might laugh at the first time; but as a reputable press, discipline and internal control is mandatory.

It's getting annoying and unprofessional. I don't really have luxury time for all the bs nonsense.

Please have my original profile and background pictures recovered !!!!!


{目前我沒有中文系統試圖從 Google 翻譯複製}

改變了我的個人與背景圖片

聯合報的網絡安全是一個問題.

為什麼我的帳戶資料再次
被任意更新 

你可能認為這不是一個大問題,我們不必大驚小怪左右。但是很顯然,聯合報未能保護用戶的帳戶,違反了其隱私保護條款;這是嚴重侵犯。

也許第一次是意外, 姑且笑之作為一個有信譽的專業媒體紀律和內部控制是強制性的。

我原來的個人背景圖片 !!!


ps
但我喜歡
暖暖屋裡邊的, 彼時的我

Problem solved!











電小二

等級:8

留言加入好友

 






2011/05/16 18:44


刪除
回覆


您好,

上週六晚間有更換網路城邦機器,部分圖檔在轉換的過程中,資料無法抓取到最新圖檔,所以您才會看見肖像、山頭圖、模板等處的資
料被變更了。經本站工程師於陸續搶修,已將圖檔更換至最新,這段期間內如果您已有主動重新上傳圖檔的話,則會以您上傳的最新圖檔作顯示。造成您的不便,敬
請見諒!

udn部落格  敬上






( 休閒生活網路生活 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=vancouversoul&aid=5212757