網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Victorian Halls - Martini Elegance
2011/12/04 17:20:36瀏覽126|回應0|推薦1

 Martini Elegance :馬丁尼高雅
As they grab your hand, it's numbing through the lights of the由於他們抓住你的手,通過令人麻木燈光
lobby, so I follow you up, where they dancing is like needles  拉比所以我跟著你他們跳舞
and pins on a heartbeat. All dapper gentlemen see this damsel針上的心跳短小精悍的嘉賓看到閨女
through the window with such conservatism, our martini elegance通過這樣保守主義,我們馬丁尼優雅窗口
is preferred, lets fill our bodies.是首選,我們的身體完全填補

I should of known by your look that you'd want more, it'a all應該知道你的樣子你想要更多
irrelevance that you applaud for, caught in circumstance, I couldn't無關讚揚抓住的情況下無法
follow through, I couldn't follow through. I can tell by your look跟隨思想,我不能跟隨思想我可以告訴你的樣子
you're in the right mood, and your elegance who does it lie to?合適的氣氛你的優雅騙誰
Caught in circumstance, I couldn't follow through, I couldn't follow陷入的情況下我可跟隨,不能跟隨
through.思想

As the shades fall down, I'm elite; she's discrete, risque and由於色調塌下來了的精英;的分立淫穢
petite. This town gives and takes shaking hands I unbutton my cuffs嬌小。這個鎮顫抖的雙手解開袖口
and our palms start to touch. All dapper gentlemen are modest in我們手心開始接觸所有短小精悍的嘉賓溫和的
the process and dashing or so I suspect. Our martini elegance is過程和瀟灑的還是讓我懷疑我們馬提尼的優雅
preferred let's fill our bodies.寧願讓我們填補我們的身體

I know you got it bad, it's glamorous baby to be where it's at,我知道得到了壞的,這是迷人的寶貝
it's so glamorous. I know you're holding back, I need it, I need it它是如此魅力四射我知道你隱瞞我需要它我需要它
in me. So hold me down with needles and pins oh baby. La da da da,在我身上所以針頭和針腳寶貝噠噠噠
da da da da, glamorous so.噠噠噠噠,如此冷艷

[ These are Martini Elegance Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ] 
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5898437