網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Victorian Halls - A Crush Is a Crush
2011/12/02 23:10:09瀏覽134|回應0|推薦0

Victorian Halls - A Crush Is a Crush

Tsk Tsk(a crush is a crush)TSK TSK*暗戀暗戀
The scene swept along in a rush 場景吹去匆匆
shudder worry hiccups, I guess a 不寒而栗擔心打嗝我猜
crush is a crush. You said my 暗戀一個暗戀你說我
heart was a map I fold and fill 心臟地圖折疊並填滿
with paper bats that I move with 蝙蝠我跟著移動
my hand along a cloud sky. Tsk tsk 我的沿著一個天空 TSK TSK
tsk, I'm not the one here shaking TSK,我不是一個顫抖
there bones like a manic, if I am 還有骨頭像是狂躁如果
miss tressed well I only act to 錯過梳髮我只有行為
react baby. We only attrack to attach. We all get down to作出反應寶貝我們只進攻
去重視我們都坐下來
 
chit-chatter beats the thump of 喋喋不休跳動撲通
the club, the blush of her cheek, 俱樂部,她的臉頰腮紅
"找到更多歌詞在 www.sweetslyrics.com "
so we all all get down with sugar 所以我們所有所有用糖
boys and candy girls. I guess a 男孩們糖果女孩我猜
crush is a crush or so it's said 暗戀一個暗戀或說這
to be, paper bats in the air won't ,在空氣中蝙蝠不會
let me be, so we all get down with 讓我,讓我們大家都
sugar boys and candy girls. They 男孩們糖果女孩他們
fold us in half as they hum along, 我們對折一半作為他們的嗡嗡聲一起
it wasn't suppose to be such a 這不是假設是這樣的
sing-a-long, so tsk tsk tsk.唱歌一會兒,所以tsk tsk tsk

*註解:英文TSK書面上是感嘆詞
使用英語表達不滿的聲音往往拼寫TSK“嘖嘖
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5893635