網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Victorian Halls - La Di Da
2011/12/02 21:21:21瀏覽89|回應0|推薦1


Weekends look up from the ground, is this my sophomore sound.週末從地上爬起來,這是我大學二年級的聲音。
Come keep breathing tell me oh just what you want to do with來保持呼吸告訴我哦,只是你想要做什麼
all these empty bottles of NyQuil and all your problems. Cause所有這些 NyQuil和你所有的問題的空瓶子。因為
your clean nose got some bad blow but you're OK. Strawberry lips你乾淨的鼻子得到一些不好的打擊,但你確定。草莓的嘴唇
do pre tell sign the card "sweetie get well" and come keep breathing做預先留訊簽名卡“親愛的好起來”,來保持呼吸
tell me oh just how I want it.告訴我哦,我多麼希望。

It's just I feel, It's just I feel OK. It's how I do, It's how這只是我覺得,這只是我覺得 OK。這是我怎麼做,這是如何
I do when you're away, but don't tell cause I'm a hard sell so don't我當你離開,但不要告訴我強迫推銷,所以不要
tell, I'm OK. La di da da da da da da da告訴我確定。 LA DI噠噠噠噠噠噠噠

I'm catching lightening on my sheets dialing your digits, you saw我趕上我床單美白撥打您的數字,你看到了
me on my vaca* how could I forget? It's OK I.D. me I'm j/k ya catch我在我的巴卡我怎麼能忘記呢?確定I.D.我是J / Kya趕上
me on my cell. (...what a filth...) As those hips tend to fell,我對我的細胞。 (... ...是什麼藏污納垢... ...)至於那些臀部往往以下跌,
sign the car " meet me in the hotel" and come keep breathing tell訊息在車上“在酒店見我”,來保持呼吸說
me oh just how you want it.我哦,你想怎麼樣。

And if you need the weekend take it I could get away, if you think如果你需要週末把它拿走,我可以蒙混過關,如果你想想
that we could make it if our view would sway, all the subtext in我們可以使我們認為,如果將揮灑,所有的台詞
the lobby says to pick and choose who settles down.大堂說挑選誰平息。

So come keep breathing tell me oh, just how you want it...因此,來保持呼吸告訴我哦,你想要怎樣... ...

La di da da da da da da da, da da da da da da da dah
La di da da da da da da da, da da da da da da da dah


*註解:vaca就是西班牙語稱的牛
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5893373