網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Disturbed - Two Worlds兩個世界
2011/11/02 01:24:27瀏覽103|回應0|推薦0

Give it to me還給我

[Verse 1:]
Two worlds are warring in me兩個世界在我交戰
Killing us now現在殺著我們
Raging inside憤怒的內側
Pleasure has hollowed in me已掏空愉悅在我
Remove the sickness移除的病徵
Plaguing my mind困擾我的腦海

Two worlds are warring in me兩個世界在我交戰
Killing us now現在殺著我們
Show me the light顯示我的光

[Chorus:]合唱:]
Two worlds collide兩個世界碰撞
Whenever I step to the front每當我前一步
I look for a new place to hide我期待一個新的藏身之地
While tearing my color away在撕裂我的顏色
I swallow my pride我吞下我的驕傲
But never forget what I want但永遠不會忘記我想要什麼
Starting to long for a time開始於很長一段時間
I bury the war in my mind我埋在我心中的戰爭

[Verse 2:]
Two worlds are warring in me兩個世界在我交戰
Both sides are losing雙方正在失去
Patience has died耐心已經死亡
None of them mourner in me他們沒有葬在我
Drowns my conviction淹死我的信念
Regions divide劃分區域

Two worlds are warring in me兩個世界在我交戰
Killing us now現在殺著我們
Show me the light顯示我的光

[Chorus:]合唱:]
Two worlds collide兩個世界碰撞
Whenever I step to the front每當我前一步
I look for a new place to hide我期待一個新的藏身之地
While tearing my color away在撕裂我的顏色
I swallow my pride我吞下我的驕傲
But never forget what I want但永遠不會忘記我想要什麼
Starting to long for a time開始於很長一段時間
I bury the war in my mind我埋在我心中的戰爭

[Bridge:][橋:]
Give me a sign給我一個跡象
Tell me when it's time告訴我,當它的時間
Show me the light顯示我的光
Tell me when it's fucking over當它的他媽的告訴我

[Chorus:]合唱:]
Two worlds collide兩個世界碰撞
Whenever I step to the front每當我前一步
I look for a new place to hide我期待一個新的藏身之地
While tearing my color away在撕裂我的顏色
I swallow my pride我吞下我的驕傲
But never forget what I want但永遠不會忘記我想要什麼
Starting to long for a time開始於很長一段時間
I bury the war in my mind我埋在我心中的戰爭

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5802339