網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Down With The Sickness
2011/10/30 23:57:40瀏覽130|回應0|推薦0




Can you feel that?你覺得呢?

Ah, shit啊,狗屎


Drowning deep in my sea of loathing在我的厭惡深海溺水

Broken your servant I kneel殘破的僕人我跪

(Will you give in to me?)(您會給予我嗎?)

It seems what's left of my human side似乎我的人性化的一面

Is slowly changing in me在我正在慢慢改變

(Will you give in to me?)(您會給予我嗎?)


Looking at my own reflection看在我自己的倒影

When suddenly it changes當它的突然變化,

Violently it changes (oh no)它劇烈的變化(哦不)

There is no turning back now沒有回頭

You've woken up the demon in me你已經醒了我的惡魔


[Chorus:][合唱:]

Get up, come on get down with the sickness [x3]來下來,來獲得疾病[X3]

Open up your hate, and let it flow into me打開你的恨,讓它流進我

Get up, come on get down with the sickness來下來,來獲得疾病

You mother get up come on get down with the sickness你媽媽起床來獲得疾病

You fucker get up come on get down with the sickness你笨蛋起床來獲得疾病

Madness is the gift, that has been given to me瘋狂的禮物,已經給我


I can see inside you, the sickness is rising我可以看到裡面你,疾病呈上升趨勢

Don't try to deny what you feel不要試圖否認你的感覺

(Will you give in to me?)(您會給我嗎?)

It seems that all that was good has died看來,已經死了好

And is decaying in me腐爛在我

(Will you give in to me?)(您會給我嗎?)


It seems you're having some trouble看來你遇到一些麻煩

In dealing with these changes在處理這些變化

Living with these changes (oh no)這些變化的生活(喔不)

The world is a scary place世界是一個可怕的地方

Now that you've woken up the demon in me現在,你已經把我的惡魔喚醒


[Chorus][合唱:]


(And when I dream) [x4](當我的夢想)[X4]

No mommy, don't do it again不媽媽,不要再做一次

Don't do it again不要再這樣做

I'll be a good boy我會是一個很好的的男孩

I'll be a good boy, I promise我承諾我會是一個很好的的男孩,

No mommy don't hit me不媽媽不要打我

Why did you have to hit me like that, mommy?你為什麼這樣打我,媽媽?

Don't do it, you're hurting me不要這樣做,你傷害我

Why did you have to be such a bitch你為什麼要這樣狗娘養的

Why don't you,你為什麼不

Why don't you just fuck off and die你為什麼不只是他媽的閉上和死

Why can't you just fuck off and die為什麼你不能只是他媽的閉上和死

Why can't you just leave here and die你為什麼不能離開這裡和死亡

Never stick your hand in my face again bitch切勿粘在我的臉你的手,再次狗娘養的

FUCK YOU他媽的

I don't need this shit我不需要這個狗屎

You stupid sadistic abusive fucking whore你愚蠢殘暴的虐待他媽的婊子

How would you like to see how it feels mommy你想怎麼看它如何感覺媽媽

Here it comes, get ready to die說到這裡,準備死


[Chorus (last line changed to "Madness has now come over me")][合唱(最後一行改為“瘋狂現在已經超過我”)]
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5795049