網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Disturbed - Living After Midnight
2011/10/31 00:36:26瀏覽151|回應0|推薦1


(originally by Judas Priest)(歌詞原始版本猶大牧師)

Living after midnight午夜後生活
Rockin to the dawn搖滾到黎明
Lovin til the morning then I'm gone戀上早上,然後我走了   TIL#最底下註解
I'm gone我走了

I took the city bout one A.M我把布特市的晚上一點
Loaded, loaded加載,加載
I'm all geared up to score again我作好準備,將再次加分
Loaded, loaded加載,加載
I come alive in the neon light我活了過來的霓虹燈
That's when I make my moves right這是當我做我的右移

Living after midnight午夜後生活
Rockin to the dawn搖滾到黎明
Lovin til the morning, then I'm gone戀上早上,然後我走了
I'm gone我走了

Got gleaming chrome, reflecting steel有閃閃發光的鍍鉻,反射鋼
Loaded, loaded加載,加載
Ready to take on every deal準備採取對每一筆約定
Loaded, loaded加載,加載
My pulse is racing, I'm hot to take我的脈搏是賽車,我熱於採用
This motor's revved up, fit to break這種馬達的轉軸,適合突破

Living after midnight午夜後生活
Rockin to the dawn搖滾到黎明
Lovin til the morning, then I'm gone戀上早上,然後我走了
I'm gone我走了

I'm aiming for ya我的目標為耶
I'm gonna floor ya我要去地板耶
Her body's coming她的身體到來
All night long一整夜

The air's electric, sparking power空氣的電,激起
Loaded, loaded加載,加載
She’s getting hotter by the hour每小時她越來越火辣
Loaded, loaded加載,加載
I set my sights and then home in設置我的目光,然後在家中
The joint starts flying when I begin當我開始加入星間飛行

Living after midnight午夜後生活
Rockin to the dawn搖滾到黎明
Lovin til the morning, then I'm gone戀上早上,然後我走了
I'm gone我走了

Living after midnight午夜後生活
Rockin to the dawn搖滾到黎明
Lovin til the morning, then I'm gone戀上早上,然後我走了
I'm gone我走了

Then I'm gone當我走了
Then I'm gone當我走了

#TIL is also an abbreviation for "Today I Learned", common Internet slang[1]
註:TIL是“今天,我的經驗教訓”的縮寫,普通的互聯網俚語
引用自http://en.wikipedia.org/wiki/Til#cite_note-0 翻譯
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5795144