網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
The Verve - Never Wanna See You Cry
2011/10/01 17:00:15瀏覽261|回應0|推薦0

I don't like the way that you say you feel fine我不喜歡的方式你說你感覺很好
when you look so down當你看來這樣低落
And I don't like the way that the pills you take而且我不喜歡的方式您取這些藥丸
they just keep you down他們只是讓你低落

Shiney little minds腦海有點閃亮
Trying to find my way in life試圖在生活中找到我的路
String of broken hearts破碎的心字符串
Well they still made it他們猶言
You ready to start?你準備好開始了嗎?

Never wanna see you cry再也不想看到你哭
No, I never wanna hold you with tears in your eyes,我從來沒有在你眼中泛抱著
Never wanna see you burn再也不想看到你燃燒
There's so much I gotta tell you這麼多,我得告訴你
So much that you'll learn這麼多,你將學習

I'm dying, dying, baby, dying我要死了生命垂危,寶貝,生命垂危
To get close to you親近你
But sometimes, sometimes the wall you built但有時,有時你建
You know, I can't get through你知道,我不能獲得通過

Shiney little minds腦海有點閃亮
Trying to find my way in life試圖在生活中找到我的路
String of broken hearts破碎的心字符串
Well they still made it他們猶言
You ready to start?你準備好開始了嗎?

I never wanna see you cry我再也不想看到你哭
No, I never wanna hold you with tears in my eyes,我從來沒有在你眼中泛抱著
Never wanna see you die再也不想看到你死
There's so much I gotta tell you這麼多,我得告訴你
So much that you'll learn這麼多,你將學習

Cause I never wanna see you cry'我再也不想看到你哭
No I never wanna see you die我再也不想看到你
No I never wanna see you cry我再也不想看到你
No I never wanna see you cry我再也不想看到你
Cause I never wanna see you cry我再也不想看到你哭
No I never wanna see you cry我再也不想看到你
No I never wanna see you die我再也不想看到你
Oh I never wanna see you die...我再也不想看到你死...
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5692606