網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
The Verve-Judas
2011/09/29 12:05:33瀏覽257|回應0|推薦1




Feelings感受
Only feelings只有感受
Just let 'em, let 'em go只要讓他們,讓他們去

Feelings感受
Only feelings只有感受
Just worthless, so I let 'em go只是不值得,所以我讓他們去

New York, I was Judas紐約,我是猶大
She said 'A latte, double shot for Judas'她說:“兩杯拿鐵為猶大”
Cry for the things that happen, people need to know為事情的發生哭泣,人們需要知道
And for a dream to happen並為一個夢想發生
You gotta let it go, gotta let it go你得讓他走,總得讓他走
Gotta let it go, gotta let it go aha總得讓他走,總得讓它去aha
Gotta let it go總得讓它去

You let it go你讓他走
You let it go你讓他走

But there must be但一定要
Some answer有一些答案
I keep seeking, cause I gotta know我不斷追求,使我得知道
We are numbered, and we are labeled我們的編號,和我們標記
Do we ever, break our home我們以往任何時候都我們的家休息

I knew it, before you said it我知道,你說
There's no need for, need to wait有沒有必要,需要等待
Need to wait需要等待

You let it go你讓他走
I'm running我奔馳
In the sky在天空
Slipping round滑動輪
Hold me up high扶住我升高
I I I, high high high我我我,高高高
High, high, high高,高,高

Woohoo嗚呼
Still holding on, you know the dreams have just begun還是抱著,你知道,夢想才剛剛開始
The dream's just begun夢想剛剛開始
The dream's just begun夢想剛剛開始
I know you're still holding on我知道你仍然持有
Because the dream has just begun因為夢想才剛剛開始

(Thanks to Mamo for these lyrics)

[ These are Judas Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ] 
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5685327