網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
The Verve - Sonnet+ lyrics
2009/12/23 12:49:57瀏覽365|回應0|推薦0





My friend and me 
Looking through her red box of memories 
Faded I'm sure 
But love seems to stick in her veins you know 
我的朋友和我
綜觀她的紅色方塊回憶
我敢肯定已褪色
但是,愛似乎堅持在她的靜脈你知道

Yes, there's love if you want it 
Don't sound like no sonnet, my lord 
Yes, there's love if you want it 
Don't sound like no sonnet, my lord 
My lord 
是的,有愛,如果你想要
不過聽起來沒有十四行詩,我的主
是的,有愛,如果你想要
不過聽起來沒有十四行詩,我的主
我的主

Why can't you see 
That nature has its way of warning me 
Eyes open wide 
Looking at the heavens with a tear in my eye 
為什麼你沒看見
這自然用它的方式警告我
眼睛敞開
望著天空的眼淚在我的眼睛裡

Yes, there's love if you want it 
Don't sound like no sonnet, my lord 
Yes, there's love if you want it 
Don't sound like no sonnet, my lord 
My lord 
是的,有愛,如果你想要
不過聽起來沒有十四行詩,我的主
是的,有愛,如果你想要
不過聽起來沒有十四行詩,我的主
我的主

Sinking fast within a boat without a hull 
My lord 
Dreaming about the day when I can see you there 
My side 
By my side 
在快速下沉船體
我的主
夢想著有一天我能見到你
我身邊
在我身邊

Here we go again and my head is gone, my lord 
I stop to say hello 
'Cause I think you should know by now 
By now 
By now 
By now 
By now 
By now 
Oh, by now 
Oh, by now 
Oh, by now 
Oh, by now 
在這裡,我們又來了,我的頭消失了,我的主
我不再打招呼
'因為我想你應該知道現在
到現在為止X5
哦,現在X4

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3615161