網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Tallulah
2010/12/22 11:31:56瀏覽269|回應0|推薦0
Tallulah - Sonata Arctica 芬蘭旋律速度金屬 極光奏鳴曲 
.
Remember when we used to look how sun sets far away還記得我們以前看遠方落日如何
And how you said "This is never over"? 你如何說“這是從來沒有結束“?
I believed your every word,and I guess you did it too我相信你的每一個字,我猜你也做了
But now you say "Hey, let's think this over" 但現在你說“嘿,讓我們想一想“

You take my hand and pull me next to you, so close to you 你把我的手拉著,我在你身邊,你如此接近
I have a feeling, you don't have the words 我有一種感覺,你沒有的話
I found one for you, kissed your cheek, said bye and walk away 我找到一個為你,親吻你的臉頰,說再見和走開
Don't look back 'cause I am crying 不回頭,因為我在哭泣

I remember little things you hardly ever do 我記得你很少很少做的事情
Tell me why I don't know why it's over 告訴我為什麼我不知道為什麼結束
I remember shooting stars, the walk we took that night 我記得流星,我們走了,那天晚上
I hope your wish came true; mine betrayed me 我希望你的願望實現了,我背叛了我

You let my hand go, and you faked a smile for me 你放開我的手,你假裝對我微笑
I have a feeling you don't know what to do 我有一種感覺,你不知道該怎麼辦
I look deep in your eyes, hesitate a while 我看著你的眼睛深處,猶豫了一會兒
Why are you crying? 你為什麼哭?

Tallulah, it's easier to live alone than fear the time it's over 塔盧拉,更容易獨自生活且恐懼的時間已結束
Tallulah, find the words and talk to me, oh, Tallulah 塔盧拉,找些話和我說,哦,塔盧拉
This could be... Heaven 這可能是...天堂

I see you walking hand in hand with long-haired drummer of the band 我看你走路攜手同長髮樂隊鼓手
In love with her, or so it seems, he's dancing with my beauty queen 愛上了她,還是如此看來,他和我的美麗女王跳舞
Don't even dare to say you "Hi" 甚至不要不敢說你“嗨“
Still swallowing the goodbye 依然獨自吞下的告別
But I know the feeling’s still alive, still alive...但我知道這種感覺還活著,還活著...

I lost my patience once, so do you punish me now? 我失去了我的耐心一次,所以請你懲罰我嗎?
I'll always love you, no matter what you do 我會永遠愛你,無論你做什麼
I'll win you back for me if you give me a chance 我贏了,你給我回來,如果你給我一次機會
But there is one thing you must understand但是有一點你必須明白

Tallulah, it's easier to live alone than fear the time it's over塔盧拉,更容易獨自生活且恐懼的時間已結束
Tallulah, find the words and talk to me, oh, Tallulah 塔盧拉,找些話和我說,哦,塔盧拉
This could be... 這可能是...

Tallulah, it's easier to live alone than fear the time it's over 塔盧拉,更容易獨自生活且恐懼的時間已結束
Tallulah, find the words and talk to me, oh, Tallulah 塔盧拉,找些話和我說,哦,塔盧拉
This could be... .這可能是... 



( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4721293