網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Afraid - Yellowcard害怕
2009/12/09 13:04:48瀏覽324|回應0|推薦0
This song is performed by Yellowcard and appears on the album Paper Walls (2007). 

Lie in this empty bed躺在這張空虛的床上 
With this aching head這個很頭痛 
You left me here this morning你在這個早上離開我 
Now I can't remember why現在我不記得為什麼 
I let you in again我再讓你進來 
To get under my skin再我的皮膚底下 
And every time you disappear而且每一次你消失不見 
I remember我記得 

I look for you我找尋著你 
But I can't see your face但我看不到你的臉 
And then I hear you而且我聽到你 
The only thing you say...但你只會說這個 

I am afraid right now我現在害怕 
I don't wanna let you down我不想你倒下 
And I am the one who can't be saved而且我只有一個,誰不能去拯救 
The only thing I say我說的唯一的事 
I am afraid right now我現在害怕 
What if I can't get out?若我不能出去? 
What if I don't want to be saved?假如我不想被拯救? 
This is me afraid這讓我害怕 

Now there's no place like home現在這個地方不像家 
To make me feel alone讓我感到孤單 
I see you every where I am在每個地方我看到你 
And I remember how you ran out to hide而且我記得,你怎麼消失了 
You kept me close behind你保持距離在我身後 
Following your every move so I remember我會記得跟隨你每次的移動 

I look for you我找尋著你 
But I can't see your face但我不能看到你的臉 
And then I hear you而且我聽到你 
The only thing you say...但你只會說 

I am afraid right now我現在害怕 
I don't wanna let you down我不想讓你倒下 
And I am the one who can't be saved而且我只有一個,誰不能去拯救 
The only thing I say我說的唯一的事 
I am afraid right now我現在害怕 
What if I can't get out?若我出不去 
What if I don't want to be saved?假如我不想被拯救? 
This is me afraid這讓我害怕 

I look for you我尋找著你 
But I can't see your face但我不能看到你的臉 
Then I hear you而且我聽到你 
The only thing you say is但你只會說這個 
Don't look for me別看著我 
Cause you will never say因為你將永遠不會說 
You won't hear me你聽不到我 
You won't hear me你聽不到我 

Why do we keep this up?我們為甚麼保持的如此 
Why do we live like us?為甚麼我們生活的像彼此 
When there is nothing left to save在這裡沒有事情要去拯救 
Will you be afraid?你將會害怕? 

I am afraid right now現在我真的害怕 
You already let me down你準備讓我倒下 
You are the one who can't be saved你在這一個人誰不想去拯救 
If only I could say假如我說 
I am afraid right now我現在真的害怕 
You never will get out你將永遠出去 
You'll never let yourself be saved你永遠不讓你自己被拯救 
You are so afraid你如此的害怕 
You are so afraid你如此的害怕

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3571963