網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Yellowcard- Shadows and Regrets陰影和遺憾
2009/12/04 13:50:27瀏覽372|回應0|推薦0







Shadows And Regrets陰影和遺憾 

I'm back, back in town我回來,回到這個鎮 
and everything has changed每件事都改變了 
I feel, feel let down我感覺,感覺到低落 
The faces stay the same面孔停佇 
I see, see shadows我看到,看到陰影 
Of who we used to be我們曾經想是誰? 
When I drive, drive so slow我開著車,慢慢的開 
Through this memory通過這回憶 

When we were only kids當我們只是孩子 
And we were best of friends我們是最好的朋友 
And we hoped for the best我們有著最好的希望 
And let go of the rest讓之回歸 

I heard, heard myself我聽見,聽見自己 
Say things I'd take back說出來的話我不能收回 
If I could, could retell如果我可能,可能重述 
And make these stories last並且讓這些故事持續 
I see, see shadows我看到,看到陰影 
Of who we'll always be我們曾經總是誰? 
And I drive, drive these roads我開著車,慢慢的開過這條路 
That made our memories讓這些回憶淡出 

When we were only kids當我們只是孩子 
And we were best of friends我們是最好的朋友 
And we hoped for the best我們有著最好的希望 
And let go of the rest讓之回歸 
Shadows and regrets陰影和遺憾 
Let go of the rest讓之回歸 

Everything has changed每件事都改變了 
Faces stay the same面孔停佇 
Everything has changed每件事都改變了 
Faces stay the same面孔停佇 

When we were only kids當我們只是孩子 
And our time couldn't end而且我們的時間永遠不結束 
And how tall did we stand?誰知道為何我們站在這 
With the world in our hands世界在我們手中 

And we were only kids而且當我們是只是孩子 
And we were best of friends我們是最好的朋友 
And we hoped for the best我們有著最好的希望 
And let go of the rest讓之回歸 

Shadows and regrets陰影和遺憾 
We let go of the rest我們讓之回歸 
Shadows and Regrets陰影和遺憾 
We let go of the rest 我們讓之回歸 


星期日 五月 03, 2009 12:02 下午 心得


是的一切都讓他回歸吧 

這個假日真的很難受 

遺憾的事發生了,我們該怎麼面對 

只能希望一切再回憶中,回到最初
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3557859